{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Lars B
Lars B
Tilmeldt:
3. maj 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Marsvin meget livlig {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg kælede med mit marsvn, var den ekstremt livlig. Den snuste helt vildt meget rundt og strakte sig helt ud med næsen til alle sider.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tolke det?

Jeg optog også en video af den mens den sagde en masse hygge lyde da jeg kælede den, da jeg så afspillede videoen med lyd og den hørte sig selv gik den helt amok med "ui ui ui ui" lyde.

Jeg har læst at ui-lydene er når den er sulten, men jeg havde lige fodret den og den ville ikke have mere mad. Så jeg lagde den tilbage i buret og gik lidt væk og afspillede lyden igen, og så gik den amok med "ui ui ui ui" lyde og sågar også hyggelyde selvom jeg ikke kælede den. Den gik op på bagbenene og kiggede ud af buret for at prøve at finde det andet marsvin som sagde disse lyde.

Er det et godt eller skidt tegn? Vi har lige fået ham for nogle dage siden, og vi er ved at finde en anden han til ham. Han lyste helt op da han hørte marsvin lyde og for rundt i buret og sagde hyggelyde og ui-lyde i mindst 10 minutter, selvom jeg ikke sad i nærheden af den.

Det er vel tegn på at den mangler en makker?! Jeg vil det bedste for vores marsvin, den er desværre ret bange i buret, så jeg tror at det er den rigtige løsning at finde en makker til ham, eller er jeg helt galt på den, og er ui-lydene en slags advarsel?

Hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin meget livlig
Kommentér på:
Marsvin meget livlig

Annonce