{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kokos direkte fra nød?
  • #1   20. apr 2013 Man kan få tørret kokos, til hamster, marsvin og kanin. Så ja, det tror jeg godt de må få smiley

• #2   20. apr 2013 kokos indeholder mættet fedt. Marsvin og kaniner skal have deres energi fra kulhydraterne de kan få ud af at nedbryde cellulose, ikke fra mættet fedt.
    Du risikerer at forrykke balancen i deres tarmflora hvilket kan resultere i enten tynd eller hård mave, jeg ville ikke give dem det.

Ang. hamstere ved jeg ikke nok om dem til at kunne udtale mig sikkert, men da de normalt spiser insekter i naturen også tror jeg godt de kan tåle mættet fedt.

og bare fordi du evt kan købe en kokosnøddeskal fyldt med forskelligt ting i til kaniner og marsvin i dyrehandleren betyder det bestemt ikke det er sundt for dem, stort set alt "guf" du kan købe til dem i dyrehandleren er møjusundt for dem...

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #3   20. apr 2013 What Susan said smiley

Jeg vil også tro at hamstere kan tåle det, men jeg er ikke 100% sikker. Men de spiser jo generelt ikke særlig meget, så et lille stykke på 1x1 cm. er nok.

• #4   20. apr 2013 Jeg har i flere år ladet mine hamstere få en lille smugle kokosnød en gang imellem, eller rense de sidste rester af en kokos nød og de har ikke taget skade. smiley

• #5   20. apr 2013 Okay. Tak.

Kommentér på:
Kokos direkte fra nød?

Annonce