{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Drægtig *kanin* {{forumTopicSubject}}

Vores ene hun kanin blev den 15. marts parret op, tre vellykkede parringer blev det til. Det skulle være hendes første kuld.

Vi snakkede med en avler, som sagde at man kunne sætte hende og hannen sammen 17 dage efter parringerne, og hvis hun ikke tog imod ville det være et godt tegn på at hun er med unger - så det gjorde vi. Hun afviste han fuldstændig.
Denne avler var også ude og se på hende 6 dage før termin, og her mente hun at hun måske kunne mærke noget inde i maven, men hun var ikke sikker, hun sagde at der måske var en eller to unger.


Vi forventede så unger omkring 15. april, men der kom ikke noget. Hun var dagene op til den forventede termin lidt sur og ville helst bare være alene - sådan er vores andre hunner også op til termin. Det underlige er bare at hun stadig er sådan (34 dage efter parring), og den anden dag da jeg ville nusse hende bed hun ud efter mig.. Hun plejer at være rigtig kontaktsøgende og kælen, men nu er hun bare en sur kanin.

Mit spørgsmål er så om ungerne måske kan have sat sig fast eller om hun bare ikke er med unger?
Hvis hun ikke er med unger undre det mig bare at hun bliver ved med at være så sur, det har jeg aldrig oplevet før nemlig..

Håber nogle kan hjælpe mig.
Har tænkt meget på, at tage hende med til dyrelægen, men vil først lige forhøre mig om nogle har oplevet noget lignede før.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig *kanin*
Kommentér på:
Drægtig *kanin*

Annonce