{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han eller hun kanin
  • #1   3. apr 2013 en kasteret hankinin er nok det bedste til børn:D
    min hankanin Nimbus pare tit min arm så en hankanin kan ikke altid anbefales men hankaniner er nok bedst

• #2   3. apr 2013 Kommer an på hvor mange man skal have og hvad den skal bruges til

• #3   3. apr 2013 Det skulle være en kælekanin, ved ikke helt om den skulle være inde eller ude....en som ungerne kunne sidde med.

Har set en løvehoved...

• #4   3. apr 2013 Selv havde vi en hvid landkanin...hun...da jeg var barn...og hun var så dejlig...en hittekanin vi fik af falck.....hun lå ude i haven om sommeren lige så lang hun var...

• #5   3. apr 2013 En dværgvædder. Køn er irrelevant hvis du blot sikre dig at købe fra en opdrætter der ikke avler på hunner der er sure i brunst.

• #6   3. apr 2013 Jeg vil anbefale en hollænder eller måske en fransk vædder. Jeg synes personligt at større racer er bedst til børn, da det ikke opfordrer til at kaninen løftes rundt uden hjælp fra forældrene smiley Vælg en unge der er høj i rang fra kuldet, så skal det nok blive en god og modig kælekanin. Jeg er mest til hankaniner, men har også haft gode hunkaniner smiley Min generelle erfaring er bare, at hanner har mere tålmodighed end hunner.

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #7   3. apr 2013 Køn er ikke vigtigt!

Det der derimod er vigtigt er at du får en kanin fra en ordentlig opdrætter, der kun avler på sunde, blide og stabile dyr.

At skulle håndtere en kanin med temperament og med masser af personlighed, kræver sin ejer, derfor egner disse sig yderst sjællent til små børn, slet ikke hvis disse aldrig har haft kaniner før.

Første gang skulle jo gerne være en positiv oplevelse, så børnene ikke bare efterlader kaninen i et bur, fordi den ikke finder sig i at alt for meget løftning og kælning.

Hunner kan være de mest fantastiske kælekaniner, men man skal ikke vælge en type der bliver aggressive og territoriale når de er i brunst.

Kommentér på:
Han eller hun kanin

Annonce