{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Hun-kanin humper min arm :) {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Jeg har lige et lille spørgsmål. Jeg sad lige og så lidt TV her til aften i sofaen, og så hoppede min kanin op til mig, som hun ofte gør. Jeg klør hende så bag ørerne i 5 min tid, og så lige pludselig, så begynder hun at snuse helt vildt til min arm, hvilket hun aldrig har gjort før. Troede bare hun ville slikke den, som hun nogen gange gør, men hun blev bare ved med at snuse og snuse, og jeg blev sådan lidt forvirret, da det aldrig er sket før på den måde, så tænkte hun måske ville til at bide eller noget (Hvilket hun ellers aldrig gør).

Nå, jeg tænker så, at jeg bare lader hende gøre som hun vil lidt endnu, og så lige pludselig, så kravler hun bare rundt på min arm, og sætter sig sådan på min arm, så jeg rendt faktisk har min arm mellem hendes ben og poter, og så begynder hun ellers bare at humpe/knalde min arm som jeg kun har set hankaniner gøre det smiley

Virkelig underligt, og tænker, det var nok bare mig. Men så prøver hun helt vildt at få fat i min arm igen, og så giver jeg igen lov, og sandelig så, så begynder hun at humpe min arm igen smiley

Ikke at der skete noget, meeen, synes da ikke det er særlig fedt smiley Så er det noget der er normalt for hunkaniner, og er det måske et tegn på vi snart skal til at få hende steriliseret, eller hvordan og hvorledes skal jeg lige forholde mig til det her ? smiley

Hun er fra engang i juni/august sidste år, så hun er vel ved at være i den alder hvor hun er kønsmoden eller hvad man skal kalde det.


På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun-kanin humper min arm :)
  • #1   31. mar 2013 Det skal lige siges jeg er fyr (Skriver fra min kærestes bruger), hvis det har noget at sige. Ved ikke om kaniner kan kende/lugte forskel på hun- og hankønsmennesker på den måde...

  • #2   31. mar 2013 Kaniner kan ikke kende forskel på hunkøn og hankøn når vi taler mennesker. Humpende hunkaniner skyldes dominans, hun prøver at vise dig at hun bestemmer smiley

  • #3   31. mar 2013 Hmmm smiley

    Så hvad er lige tricket til at vise hende, at det IKKE er hende der bestemmer ? smiley


  • #4   31. mar 2013 Og I er sikker på det er en hunkanin ?

  • #5   31. mar 2013 Hun er desuden også begyndt MEGET på at gnubbe hagen mod rigtig mange ting. Og så vidt jeg har forstået er det vist også en måde at vise: "Det her er mit" eller noget i den stil.

    Men ja, what to do ?
    Har vi hende for meget ude af sit bur (6-10 timer om dagen), eller er der noget andet man kan gøre ? smiley


  • #6   31. mar 2013 @Susanna

    Jeg vil ikke sige 100%, da vi aldrig har set hverken det ene eller det andet. Men dem vi købte hende af sagde det var en pige, og, man kan godt mærke under hende hvad jeg tænker er "patter". Der er i hvert fald en del prikker/buler under hende, som ja, virker meget som om det kunne være patter.


  • #7   31. mar 2013 Hankaniner har også patter.
    Men hvis den er voksen nu, kan du se en pung hvis det er en hankanin.
    Så bunden i vejret, og få kigget efter, det lyder lidt hanagtig smiley


  • mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 177
    #8   1. apr 2013 Godt nok har jeg oplevet hunkaniner som var små sære når de var i brunst, men ligefrem humpe en arm, det har jeg trods alt aldrig oplevet. Derfor lyder det også mere som en hankanin i mine øre.

    Men skulle det vitterligt vise sig at være en hunkanin, ja så prøver hun på at dominere dig for at fastslå hvem der er bossen, så lader du hende humpe dig uden modstand fortæller du hende, især hvis du slikker(nusser) hende på issen efterfølgende at du anerkender hende som værende den dominerende.

    Hvis du ikke ønsker at være under hende i hakkeordenen skal du ikke tillade hende at humpe din arm og du skal slet ikke værdsætte hende efterfølgende.


  • #9   1. apr 2013 Min venindes kanin har gjordt det samme men det var en han
    Men han holdt op igen


  • #10   1. apr 2013 En hunkanin der humper en arm er for mig at se ikke meget anderledes end en hunkanin, der forsøger at humpe hannen under parring - og det har jeg i hvert fald oplevet, det er ikke unormalt.

  • #11   1. apr 2013 Jamen, jeg siger tak for svarene smiley

    Jeg ser lige lidt nærmere på det smiley


  • #12   11. apr 2013 Lise
    Ellers kig ind til Børnenes Hus på mandag, når vi træner, så kan vi hjælpe dig med selen og tjekke kønnet smiley


Kommentér på:
Hun-kanin humper min arm :)

Annonce