{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Flere kaniner, men kun en ynglings..? {{forumTopicSubject}}

Godaften GG! smiley

Keder mig en del, så ville lige lave det her emne smiley

Har i en helt speciel kanin, som i lidt bedre kan lide end jeres andre?
Jeg har Leo som er min lille "forkælede kanin" og det kommer helt sikkert af at han er min første kanin, og har været ved at miste ham her i sommers. Han er meget mor glad, og spiser næsten kun, når jeg sider ved siden af ham. Så han er noget helt specielt for mig ;D!<3

Fortæl meget gerne :D!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere kaniner, men kun en ynglings..?
  • #2   26. mar 2013 Min Æblehavens Zorra. :]
    Uanset hvad så er hun min baby.
    Hun er den mest hidsige af dem 3, men alligevel så betyder hun en liiille smule mere end nogen af de andre smiley

• #3   26. mar 2013 Hmm.. Tror det er min Løvehoved, Sir Edward. Han er ALTID klar på kæl og opmærksomhed, og han slikker på ens næse hvis man trykker den mod tremmerne.

• #5   26. mar 2013 Elsker alle mine kaniner ( eller nu har jeg jo kun 3 ), men må indrømme at Billie hun er øverst. Men hun er også min lille hund. smiley

• #6   26. mar 2013 Arh det var nu heller ikke på den måde det skulle menes, med gulerødderne LilleFod smiley

• #7   26. mar 2013 Dem alle er lige dejlige, men dog er jeg meget knyttet til min Caxo.
    Fordi han er gået fra at angribe ALT til at følge mig som en hund

• #8   26. mar 2013 Oh hvad?

• #9   26. mar 2013 Halli hallo?!

"Oh" hvad ;)?

• #10   26. mar 2013 Forstår ikke helt hvad du mener..?

• #12   26. mar 2013 Sarah, er glad for at Caxo betyder meget for dig nu smiley

Jeg har en super sød han, som tiltrækker alles opmærsomhed. Han står <i> altid </i> op af lågen når han hører mig. Og når man åbner lågen springer han altid ud -.-' Men Magnum er sød!

• #13   26. mar 2013 Christina: Præcis det samme med Leo :D!
    Perle er også sååh sød, så hende kan man da kun elske smiley

• #14   26. mar 2013 Christina: Præcis det samme med Leo :D!
    Perle er også sååh sød, så hende kan man da kun elske smiley

• #16   26. mar 2013 LilleFod: Jeg tror der vare flere der kunne forstå dig hvis du gad forklare hvad du mener, og ikke skriver halvt kodesprog smiley

• #18   26. mar 2013 Det gør du bare LilleFod ;)!

Nårh, sødt på en aller anden måde Christina ;)<3!

• #19   26. mar 2013 Et svært emne for mig smiley

Selvom stalden er fyldt med massere af gode hopkaniner, så er det langt fra talentet og resultaterne der ligger øverst på listen smiley

Mine gamle kaniner betyder altid meget for mig smiley
    R.I.P Disti, Fido, Kala og Sheila, mine fire mest elskede kaniner som jeg for nyligt har mistet smiley

• #21   26. mar 2013 Det er også et ret svært emne for mig.

Har tænkt meget over det, og jeg må konstatere at ja det er der.. Hvis man skal se på det sådan her:

Det er langt ude, men det er den eneste måde jeg kan forklare det på :P..
    Hvis der gik ild i det hele, og jeg kun kunne redde et dyr, så ville det (uden tøven) være Chuck...

Men der bliver ikke gjort forskel på dem, som sådan :)...

• #22   27. mar 2013 Hm, har fire marsvin og må også konstatere at der er en af dem jeg lidt bedre kan lide end de andre. Elsker selvfølgelig også de andre - men Persille er altså bare speciel! (Det er også hende på mit 'profilbillede' herinde smiley )

Men når det kommer til mine kaniner så har jeg ikke en ynglings, elsker dem begge lige højt. smiley

• #23   27. mar 2013 Hmm, jeg vil da mene jeg elsker alle mine kaniner lige højt.

Sweaty vil altid have en speciel plads i mit hjerte, men det bunder nok i alt det arbejde jeg har lagt i ham, for han var en gang ikke til at styre, han bed alt og alle, og var bestemt ikke glad for mennesker.

I dag vil han kun nappe en hvis man rør hans mad, men ellers så går han der hvor jeg går, og jeg arbejder på at kunne få ham som en 'stue' kanin på mit værelse, men han har stadig sit gamle jeg engang imellem, sjældent men det kommer dog frem i ham.

Hvilket er resultatet af en unge efter to virkelige aggressive kaniner, men ejerne synes jo det kunne være sjovt at få unger.

Og jeg hader ham lige så meget som jeg elsker ham smiley

Men de 3 andre kaniner elsker jeg også og jeg ville aldrig kunne gå af med nogen af dem, for de betyder bare for meget, så ja jeg elsker dem lige meget, men sweaty har en speciel plads

Undskyld hvis det blev langt, det plejer det gerne at blive når jeg snakker/skriver om Sweaty smiley

• #24   27. mar 2013 Pyyyyh den er faktisk vildt svær. Jeg tror ikke jeg elsker Aiko eller Raion højere end den anden. Overhovedet faktisk smiley Det første lange stykke tid var min favorit helt klart Aiko og det indrømmer jeg gerne. Hun var min aller trofasteste følgesvend, og den kanin som har stolet mest på mig, og har givet mig mest igen, af alle de kaniner jeg nogensinde har haft. smiley Raion var ekstremt tam da jeg fik hende som 10 uger gammel, men hun var tydeligvis ikke interesseret i menneskelig kontakt. Man var aldrig i tvivl når man sad med hende, at hun kun var hos én fordi det nu en gang bare var der man havde placeret hende, og det gjorde det rigtigt svært for mig at lære hendes inderste personlighed at kende.

Da hun så blev kønsmoden så ændrede hun sig totalt, til det modsatte af hvad jeg troede hun ville. Hun er blevet SÅ kælen og snakkeglad, og det er simpelthen døgnet rundt. smiley

Så ja, jeg føler faktisk ikke jeg kan vælge en af dem som min ynglings. De er så ekstremt forskellige og alligevel SÅ ens og de kan begge få mig til at krumme tæer med deres bøllestreger! -.-

Jeg tror måske også det har noget at gøre med at jeg hele tiden har været fast besluttet på at jeg ikke ville forskels behandle dem. Når jeg i starten altid ville fortælle andre om noget Aiko havde gjort, så huskede jeg altid mig selv på også at fortælle et eller andet som Raion havde gjort. smiley

Da jeg på et tidspunkt havde 4 kaniner, der havde jeg dog 2 af dem på en delt første plads i mit hjerte smiley

• #25   27. mar 2013 Altså vi har jo to, men den ene er min lillesøsters, så den bliver jo ikke så svær når JEG kun har en Jackpot's Jango Gonzales

• #26   27. mar 2013 Regitze; ja, han er dejlig

• #27   27. mar 2013 Jeg elsker alle mine kaniner, men Draculina er nok favoritten. Man siger en hund er som sin ejer, og der må jeg sige, i dette tilfælde gælder det også for min kanin!! Hun er en lille mig, hidsig, bestemmende, alt skal gå efter hendes hovede, stædig, bidder min kæreste xD, hader alle mine andre dyr (det gør jeg så ikke, men der er utrolig mange mennesker, jeg hader). Hvis Grumpy kat havde været en kanin, ville det klart være hende. Hun er bare min prinsesse smiley smiley

• #28   27. mar 2013 Else helt klart. smiley Lige meget hvor mange kaniner der kommer og går, vil han altid være nr. 1 smiley Han har måske ikke de fineste resultater, og hopper stadig kun let. Han kan pisse mig så meget af, men giver samtidig så meget glæde. Ingen kan erstatte ham, om de så hopper elite eller hvad de gør. Else vil altid ligge som nr 1 smiley

• #30   27. mar 2013 Årh Mette, Sheila (L)

• #32   29. mar 2013 Jeg har ingen favorit, men har også kun to. Når jeg på et tidspunkt får flere kan det godt være der bliver en favorit. Men alle kaniner vil altid blive behandlede som de har behov for!:)

• #33   29. mar 2013 Anna: Det samme med Leo! smiley

Kommentér på:
Flere kaniner, men kun en ynglings..?

Annonce