{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.558 visninger | Oprettet:

Hvor tit fodre i jeres kaniner:D {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger smiley

Hvor tit får de mad (morgen? middag? eftermiddag? aften?)

Hvor meget får de ?

Hvad får de ?

Giver i dem også hø eller kun engang i mellem smiley

Jeg har det bedst med at mine får kaninpiller, da de indeholder gode ting og er sunde smiley
Jeg blander nogle gange lidt havregrun i da de syns det er lækkert;)
Så det gør jeg engang i mellem
Dette kan ses på nederstående billede smiley

Ha' en god dag ;P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tit fodre i jeres kaniner:D
  • #1   23. mar 2013 Jeg giver mine 25g kaninpiller blandet med havre om morgenen og det samme om aftenen, så har de frit adgang til hø altid. Grønt får de også engang imellem :-).

• #2   23. mar 2013 1 gang om dagen;-)

• #3   23. mar 2013 Mine får,
    vand to gange om dagen, morgen og aften.
    Kæmpe bunke hø, om morgenen, og 2 gulerødder.
    Kaninpiller om aften, ca. 1 dl. pr. kanin.
    Samt hø hvis de har lidt tilbage, også får de flere gulerødder, og forskelligt grønt, men de får altid gulerødder smiley

De får Vand to gange dagligt, fordi jeg har både kaniner inde og ude, og vandet udenfor fryser.
    De får havregryn i deres foder hver 2-3 dag.

Og om sommeren kan de godt få vand 3-4 gange dagligt, men kun fordi jeg ikke bryder mig om at drikke lunkent/varmt vand så det skal mine kaniner heller ikke

• #5   23. mar 2013 Om morgenen får mine en gulerod og aftenen får de kaninpiller og senere får de grønt og massere hø og vand flere gange dagligt smiley

• #6   23. mar 2013 Ejjj det lyder som om jeres kaniner har det rigtig godt :DDDDD <3.
    Mine fodre jeg sådan lidt forskelligt da jeg har nogle af ungerne som skal udstilles (måske) og så skal jeg være helt sikker på at de ikke bliver for tykke og for hagepose :I

Men sådan nogenlunde så får de to voksne ca. halv dl hver Nomadjin lidt mere da hun ikke skal udstilles.
    Hunnerne går to og to til de bliver lidt ældre men de får ca. 1 lidt mere dl foder morgen og aften.
    Hannerne går hver fra sig og de får max halv dl foder morgen og aften.
    Hø får de alle sammen morgen og aften.
    En sjælden gang i mellem får de grønt og guleroder ;P
    ALLE mine kaniner kommer enten ned og løbe eller uden for hver dag smiley Alt efter vejret smiley

profilbillede
  • #7   23. mar 2013 Mine får nok mad noget nær 10 gange om dagen.
    hø, minimum 4 forskellige slags grønsager, urter og bladgrønt fordelt på en masse små måltider. Ca hver 2. dag for de kaninpiller i deres aktivitetsbolde. Og så plejer vi at dele aftensmad xD

• #8   23. mar 2013 Ej det lyder lækkert smiley

• #10   23. mar 2013 Mine kaniner får 1 dl blandet foder, vand, vores eget friske hø,(og en gulerod hver aften). Om sommeren får de græs, osv smiley
    De får mad hver morgen og aften:)

• #11   23. mar 2013 Hvor tit får de mad (morgen? middag? eftermiddag? aften?)
    Vores bliver fodret morgen inden vi går på arbejde/skole, og der får de grønt eller frugt
    Om eftermiddag/aften når vi kommer hjem, så får de piller

Hvor meget får de ?
    Det er meget forskelligt, alt fra en halv deciliter til 2 deciliter

Hvad får de ?
    En blanding af kaninpiller, RR, majsflager, havregryn, havre

Giver i dem også hø eller kun engang i mellem
    Nej, alle vores har ikke adgang til hø, kun dem som kan finde ud af ikke at svine med det. Men et par gange om ugen får de skåret deres foder ned til halv ration, og så fyldt deres høhæk op, og det virker fint

• #12   23. mar 2013 Min får en stor potion varieret grønt hver aften/nat når han bliver sat ind i buret igen (han bliver lukket ud på altanen hver dag, da hans bur derude er for lille). Hø tjekker jeg i løbet af dagen

• #13   23. mar 2013 Hvor tit får de mad (morgen? middag? eftermiddag? aften?)
    Ved 19 tiden

Hvor meget får de ?
    De fleste får 2 dl, har en der får 1/4 dl, et par der får tre og hunner med unger får alt det de kan spise

Hvad får de ?
    Kaninpiller, hø, grønt osv

Giver i dem også hø eller kun engang i mellem
    De får når de mangler. Det kan være 1 gang om ugen eller 3 gange om dagen

• #15   24. mar 2013 De får 0,5dl kaninpiller morgen + aften - og lidt havregryn om morgenen.
    Derudover får de en skål med grønt hver aften, og har altid fri adgang til hø.

Kommentér på:
Hvor tit fodre i jeres kaniner:D

Annonce