641 visninger
|
Oprettet:
Pet caddy og manglende klo - kanin {{forumTopicSubject}}
Hej GG, lige to spørgsmål til jer.
For noget tid siden købte jeg to pet caddy'er hos benie, hvor af den ene ikke kan lukkes.
Jeg troede bare at det var om og lærer tricket, men nu tror jeg altså der er noget galt med den.
Men jeg kan jo ikke retunere den, eftersom den er brugt et par gange?
Idag skulle mine kaniner have klipper klør, men så opdagede jeg at den ene mangler en negl på højre pote. Har hun tabt den eller hvad?
Mvh
Pauline
mar 2012
Følger: 106 Følgere: 104 Emner: 18 Svar: 141
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
jun 2010
Følgere: 28 Gnavere: 15 Emner: 28 Svar: 555
Du skal bare have kvitteringen på den.
Købeloven giver 2 års reklamations ret.
Det første halve år er det butikken/firmaet, som skal bevise at det ikke er en fabriktionsfejl (hvis de mener, at det er køberens fejl - de fleste steder plejer at være ret large)
Det sidste halvandet år, er det én selv, køberen, som skal bevise, at fejlen var der, da man købte den. Altså at det ikke er fordi man har tabt den, eller brugt den forkert
Er der fejl på den har butikken 3 muligheder: ombytning, reparation og penge retur. Hvilken butikken vælger, af hænger af situationen
Men, hvis der er problemer med den, så ville jeg da gå til stedet du har købt den, og få dem til at kigge på den. Og enten se fejlen og højst sandsynligt give dig en anden, eller vise dig, hvordan du bruger den
apr 2010
Følger: 118 Følgere: 99 Gnavere: 14 Emner: 49 Svar: 351
jan 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 74 Svar: 802
Den skulle ligesom skubbes tilbage som Christine skriver.
Louise: Tak, så vil jeg holde øje med om den ikke snart vokser ud.;)
mar 2012
Følger: 106 Følgere: 104 Emner: 18 Svar: 141
Pet caddy og manglende klo - kanin