{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Pet caddy og manglende klo - kanin {{forumTopicSubject}}

Hej GG, lige to spørgsmål til jer.
For noget tid siden købte jeg to pet caddy'er hos benie, hvor af den ene ikke kan lukkes.
Jeg troede bare at det var om og lærer tricket, men nu tror jeg altså der er noget galt med den.
Men jeg kan jo ikke retunere den, eftersom den er brugt et par gange?

Idag skulle mine kaniner have klipper klør, men så opdagede jeg at den ene mangler en negl på højre pote. Har hun tabt den eller hvad?

Mvh
Pauline

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pet caddy og manglende klo - kanin
  • #2   14. mar 2013 Nogle af dem skal låget nærmest skubbes tilbage, før det kan lukkes smiley

• #3   14. mar 2013 Mærker du på om dutterne mellem spænderne foran er i hullerne? Ligemeget om det er det eller ej er det super vigtigt du gør det HVER gang for ellers lukkes den forkert og du ødelægger kassen!

• #4   14. mar 2013 Hvis varen er i stykker, er der noget der hedder reklamationsret smiley
    Du skal bare have kvitteringen på den.

Købeloven giver 2 års reklamations ret.
    Det første halve år er det butikken/firmaet, som skal bevise at det ikke er en fabriktionsfejl (hvis de mener, at det er køberens fejl - de fleste steder plejer at være ret large)
    Det sidste halvandet år, er det én selv, køberen, som skal bevise, at fejlen var der, da man købte den. Altså at det ikke er fordi man har tabt den, eller brugt den forkert smiley

Er der fejl på den har butikken 3 muligheder: ombytning, reparation og penge retur. Hvilken butikken vælger, af hænger af situationen smiley

Men, hvis der er problemer med den, så ville jeg da gå til stedet du har købt den, og få dem til at kigge på den. Og enten se fejlen og højst sandsynligt give dig en anden, eller vise dig, hvordan du bruger den smiley

• #5   14. mar 2013 Angående neglen som jeg ikke kan se at andre giver svar på: Hun kan godt have tabt sin negl, har også prøvet det med en af mine før, og der er neglen vokset ud igen. smiley

• #6   15. mar 2013 Tak alle sammen:)
    Den skulle ligesom skubbes tilbage som Christine skriver.

Louise: Tak, så vil jeg holde øje med om den ikke snart vokser ud.;)

• #7   16. mar 2013 Selv tak smiley

Kommentér på:
Pet caddy og manglende klo - kanin

Annonce