{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Kanin og kat.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg bliver muligvis den lykkelige ejere af en kanin på onsdag.. Min kæreste er dog ik tryg ved det da vi i forvejen har tre katte og han er af den overbevisning at de vil slå kaninen ihjel.. Derfor vil jeg gerne høre fra folk der har kat og kanin..

Hvordan klare de det sammen?
Hvilke forbehold ska jeg tag osv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin og kat..
  • #1   6. jun 2010 Jeg har en kat som boede her da Joey flyttede ind. Hun er godt nok en ret lille mis, men Joey er bare slet ikke bange for hende. De leger tit sammen i haven, altså løber efter hinanden, du kan tro at det ser sjovt ud når der kommer en kat spurtende med en kanin i hælene :o) De ligger også meget og putter sammen ude i haven.

  • #2   6. jun 2010 Jeg har før haft både kat og kanin sammen, og der har aldrig været nogen problemer. Jeg har så for nylig fået en et årig kat, og jeg havde i forvejen en fem årig kanin, og ingen af dem har før været vant til forholdsvis kat eller kanin. De har så ikke helt vænnet sig til hinanden endnu, så jeg er altid sammen med dem, når kaninen er uden for buret. Katten kan godt finde på, at løbe efter den, og "daske" lidt til den med poten, og så bliver han selvfølgelig forskrækket og løber væk. Men omvendt kan kaninen også finde på, at hoppe efter katten, hvor han så bliver forskrækket. Så jeg tror bare, det er et spørgsmål om tid og tilvænning:-)

  • #3   6. jun 2010 Takker mange gange for svarene =)

  • #4   6. jun 2010 Jo mange tak =)

Kommentér på:
Kanin og kat..

Annonce