1.710 visninger
|
Oprettet:
Kanin og bur med plexiglas {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt nogle smarte skabsbure - dvs. et skab lagt ned og lavet til bur, så de er 200cm lange, 60cm høje og 60cm dybe.
- Har to styks, det ene er til mine marsvin og så tænkte jeg på om den ene af kaninerne mon kunne gå i det andet.
Men der er plexiglas foran, og ikke andet - det er 28cm højt, så dækker selvsagt ikke det hele.
- Nu er kaniner jo noget nysgerrige, men hvis buret står højt oppe, vil de så stadig gøre udspringer-forsøget?
Ellers må jeg jo i gang med at bikse en låge af en art sammen
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Forleden hoppede min kanin op på toppen af sit bur, da jeg var ved at fodre, og var han hoppedet bare lidt længere ud, var han faldet godt 120 cm ned
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Må i gang med at lave noget lågeværk, så jeg kan ha' den ene nin i stuen... Måske der bare skal bygges til begge skabe, så kattene kan holdes ude.
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 146
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Den med et tag forstår jeg ikke lige? Det er foran, der er 28cm plexiglas - og så et stykke åbent, ikke sådan... Uden låg agtig
Men ja, de er jo for nysgerrige - og Ponkymanden som det er tiltænkt, er uden tvivl en nysgerrigpind, så må hellere spærre ham ordentligt inde når jeg ikke er hjemme
Kanin og bur med plexiglas