{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

Kanin og bur med plexiglas {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt nogle smarte skabsbure - dvs. et skab lagt ned og lavet til bur, så de er 200cm lange, 60cm høje og 60cm dybe.
- Har to styks, det ene er til mine marsvin og så tænkte jeg på om den ene af kaninerne mon kunne gå i det andet.

Men der er plexiglas foran, og ikke andet - det er 28cm højt, så dækker selvsagt ikke det hele.
- Nu er kaniner jo noget nysgerrige, men hvis buret står højt oppe, vil de så stadig gøre udspringer-forsøget?

Ellers må jeg jo i gang med at bikse en låge af en art sammen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin og bur med plexiglas
  • #1   25. feb 2013 Jeg ville ikke turde. Kaniner har det med at ville springe ud, uden at vide at de kan komme til skade.
    Forleden hoppede min kanin op på toppen af sit bur, da jeg var ved at fodre, og var han hoppedet bare lidt længere ud, var han faldet godt 120 cm ned smiley Så nu holdes toplågen altid lukket smiley

• #2   25. feb 2013 Ja er det jeg også tænker nemlig, - kaniner virker ikke til at ha' meget sans for højder smiley

Må i gang med at lave noget lågeværk, så jeg kan ha' den ene nin i stuen... Måske der bare skal bygges til begge skabe, så kattene kan holdes ude.

• #4   27. feb 2013 Ville lave et tag eller noget. For kaniner er for nysgerrige. Min egen kanin er engang hoppet ned fra sit bur, som står i 1,5's højde, fordi lågen stod åben. Heldigvis kom han ikke til skade. Desuden er han også hoppet over skillevæggen mellem hans "sove"bur og den anden del, hvis jeg fx har lukket ham inde det ene sted, for at gøre rent i den anden del. Han var ganske simpelt for nysgerrig ^^'

• #5   27. feb 2013 Der vil komme en låge på begge bure, på den øverste del hvor der ikke er plexiglas smiley

Den med et tag forstår jeg ikke lige? Det er foran, der er 28cm plexiglas - og så et stykke åbent, ikke sådan... Uden låg agtig smiley

Men ja, de er jo for nysgerrige - og Ponkymanden som det er tiltænkt, er uden tvivl en nysgerrigpind, så må hellere spærre ham ordentligt inde når jeg ikke er hjemme smiley

Kommentér på:
Kanin og bur med plexiglas

Annonce