{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.633 visninger | Oprettet:

fleece i kaninbur? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at bruge fleece stof i deres kanin indebur? har lige købt et 3 etagers bur og mine 2 små kaniner skøjter rundt. Ved godt de lære at begå sig, men er møg nervøs for de ryger ned gennem hullerne.... :-S og så sviner det jo nok ikke ligeså meget som spåner smiley
Håber der er nogen der har hørt eller har erfaring med fleece smiley Med venlig hilsen Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fleece i kaninbur?
  • #1   6. feb 2013 Det er rigtig nok.... smiley det er nok en super god idé smiley

  • #2   6. feb 2013 Spørg Little Pigz, hun er vidst igang med et forsøg med kanin på Fleece.

    Jeg har selv haft marsvin på Fleece, men aldrig kaniner.


  • #3   6. feb 2013 Jeg har da en kanin på fleece, du skal bare være forberedt på, at skulle muge oftere, jeg skifter hans tissebakke 1-2 gange om dagen, og det andet efter behov, men min. 1-2 gange om ugen.

    Det fungerer fint her, men det kræver også at man ikke har en kanin der graver i det så der bliver vendt rundt på det, min gør det ikke så tit mere smiley


  • #4   6. feb 2013 Lulle : Hvad, den forstår jeg ikke helt smiley

  • #5   6. feb 2013 Jeg har min inde kanin på det. Og det fungere rigtig godt hvor jeg har dårlige erfaringer med at mine mutter går på fleece. Skifter hans tissebakke efterbehov og vasker det når tissebakken bliver skiftet sådan ca :).

  • #6   6. feb 2013 Hat Piqz sa tdig på filter eller?

    Hold op jeg er hurtig idag *GG* smiley


  • #7   6. feb 2013 Den tager vi lige over PB så vi ikke spammer smiley

  • #8   7. feb 2013 Min bund er en bademåtte nederst og et fleecetæppe ovenpå. Bademåtten er med sådan en skridsikker bund så det ikke flyver rundt når de hopper ind i buret i fuld fart. Det fungerer rigtig godt smiley
    I deres toiletbakke har jeg carefresh - jeg synes denne måde er rigtig god til idendørsbur da der ingen støv er og meget lidt lugt. Mit hjem skal ikke lugte af kanintis og min kæreste der ikke er helt så dyreglad som jeg skal ikke generes af at jeg har kaniner, så det skal helst være så minimalt gene for ham som muligt.


  • Anna
    Anna Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #9   15. apr 2013 Det er min plan at have det præcis sådan. (har ikke måtter under tæppe nu) Har du så bare høet i en hæk? Og har du også et hus til ham(?) eller er det nok at pute i tæppe?(:

  • mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 177
    #10   15. apr 2013 Faktisk en rigtig fin ide, måske det skulle afprøves, for det kan godt blive lidt trættende at støvsuge i tide og utide.

    Mange tak for ideen smiley

    Mon ikke stof/sy butikkerne har sådan et tæppe til fornuftige penge, syntes dyre butikkerne tager nogle seriøse hæftige priser, for noget der jo koster nul at fabrikere.

    Carefresh i toiletbakken, det stinker da noget så forfærdeligt når de tisser på det og så har det det mest fine irriterende støv.

    Så er fyrpiller altså bedre, men pt. Er det mindst luftfrie når det bliver vådt Megazorb.


  • #11   15. apr 2013 Jeg har 2 kaniner på fleece lige nu. Det er dejlig nemt(i forhold til at have marsvin på fleece), hvis kaninerne altså er "renlige", og bruger en bakke.
    Jeg skifter deres toilet hver 2. dag, men deres toilet er også rimelig stor.

    Hos min han skifter jeg fleece 3 gange om ugen, og hos min hun 1 gang om ugen :).





  • #12   15. apr 2013 Bella - Lige et sidespring.. Har du set pb'en jeg sendte i morges? smiley

    ..Undskyld for off topic!


  • #13   15. apr 2013 Mikkel: du kan købe fleece for ca. 30-50 kr pr. meter i en stof butik :).

    Katrine: Jep! Har haft travlt med alt muligt andet gøjl, sorry :).
    Jeg skriver lige en pb til dig.


  • mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 177
    #14   15. apr 2013 Isobel

    Jamen det lyder da nogenlunde fornuftigt, skal da helt klart tjekkes ud.

    Mine er forholdsvis renlige, (dvs. de tisser i bakken, men de kan godt finde på at pølle ved siden af når de er inde i buret)

    Men mon ikke at en ugentligt skift er nok, de er ude en hel del hver dag.

    så kan jeg også gå over til megazorb i bakken ren win win.


  • #15   17. apr 2013 vi købte vet-bed med anti-skrid i bunden. super skønt skal jeg lige hilse og sige smiley også kan det vaskes på 60grader.... også et plus så man ikke hele tiden skal købe nyt smiley

  • #16   17. apr 2013 Fleecen plejer nu også at blive genbrugt herhjemme.



Kommentér på:
fleece i kaninbur?

Annonce