{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flot bur til kaniner (og marsvin)
  • #5   24. jan 2013 Kaffa: Tak for alle dine indlæg. Var godt klar over det med besparelsen smiley

Jeg tænkte også at det kun skulle være til én dværgkanin, med tissebakke. Tror du så det bliver nødvendigt med en masse bundfyld?

Tror du der vil være for lidt plads til en kanin? De to etager giver jo lidt ekstra areal.

Jeg synes bare at det er det eneste flotte bur som findes. Vil gerne have et pænt OG praktisk bur - det lader desværre til at det er umuligt smiley

• #6   24. jan 2013 Strøelsen vil med garanti flyve ud alle vegne i det bur der - og jeg ville ikke undlade strøelse til en kanin, mine elsker at rode rundt og grave i deres.

Så jeg vil hellere ha' et godt stort alm. kedeligt tremmebur smiley Gerne et med god høj bund, så der kan være noget strøelse i de kan rode rundt i.

• #7   24. jan 2013 Er det indenfor du vil have det?

Jeg er enig med de andre... Jeg tror ikke kaninen føler det som "meget" plads, da det er 2 etager vil den jo ikke kunne bevæge sig ligeså meget, som hvis du køber et almindeligt bredt og aflangt bur:-) Hvis du spørger mig syntes jeg ikke du skal købe det! Jeg har selv haft et ligende bur, med udtræknings bakke i bunden, og det var meget upraktisk, hvilket man bliver enormt træt af i længden!!!

Det er bare min mening... Hilsen Team Gulerod:-)

• #8   24. jan 2013 Til marsvin er det rigtig dumt, har selv haft sådan et bur og mine 3 marsvin blev virkelig sky fordi det med et lukket tag, giver den der ''hule effekt'' hvis du forstår. og ikke nok med at de blev sky, så fik et af mine marsvin skade i bagbene.Jeg vil helt klart anbefale det bur som kaffa sendte link til. Har selv sådan et bur til mine marsvin og det er virkelig dejlig stort. Men en lille ulempe ved buret, er hvis man er lille af sin alder som jeg er, får man svært ved at nå sine dyr. Jeg tog toppen af buret (den store bue) og satte den fast nedeunder med strips så bunden blev løftet .

• #9   24. jan 2013 Tak alle sammen for jeres hjælp og meninger. Jeg har nu besluttet mig for IKKE at anskaffe mig sådan et bur. smiley

Team Gulerød: Ja det skulle stå indenfor, men jeg dropper buret helt. smiley

• #11   24. jan 2013 Stald Berg: Jeg byggede mine chinhillaers bur, hvilket man kan se i mine fotoalbums. Problemet er bare, at det endte med, at blev et meget dyrt projekt, fordi alle materialer skulle være af bedste kvalitet og ikke sundhedsskadelige. smiley

Jeg vil hellere købe noget som er lavet. smiley

• #13   24. jan 2013 http://www.petworld.dk/product/kanin---marsvinebure/casita-100.aspx#top
    Jeg har en forholdsvis stor kanin i et bur som dette her, jeg ved ikke om det er de rigtige mål godt nok, men hun kan strække sig i det og løbe rundt. Og hun har også et hjørne toilet smiley det kan godt anbefales smiley

• #15   24. jan 2013 Det er heller ikke målene på mit bur, det er større. Jeg købte mit brugt så kender som sagt ikke de helt rigtige mål på det.

• #16   24. jan 2013 http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/kaninbur_indendoers/120_cm/186893
    Tror det er disse mål, der er på Draculinas bur, det har også et flot design (synes jeg)

• #17   26. jan 2013 Det blacky linker til første gang har jeg til Henning bare modellen større... Henning er ikke en stor kanin, men det har en fin størrelse til hende... Hun er jo så også ude og løbe i huset (når hun gider)
    Jeg har bare fjernet hulen i det... det er et godt bur... dyrt men det er også kvalitet kan man mærke.... smiley

Kommentér på:
Flot bur til kaniner (og marsvin)

Annonce