6.996 visninger
|
Oprettet:
Flot bur til kaniner (og marsvin) {{forumTopicSubject}}
Hej alle kanineksperter (og marsvineksperter).
Tror I, at dette indendørsbur, til kaniner og marsvin, er lige så fantastisk, som det ser ud?
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/kaninbur_indendoers/100_cm/284609
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 3 Emner: 9 Svar: 54
Jeg tænkte også at det kun skulle være til én dværgkanin, med tissebakke. Tror du så det bliver nødvendigt med en masse bundfyld?
Tror du der vil være for lidt plads til en kanin? De to etager giver jo lidt ekstra areal.
Jeg synes bare at det er det eneste flotte bur som findes. Vil gerne have et pænt OG praktisk bur - det lader desværre til at det er umuligt
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Så jeg vil hellere ha' et godt stort alm. kedeligt tremmebur
jan 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 63
Jeg er enig med de andre... Jeg tror ikke kaninen føler det som "meget" plads, da det er 2 etager vil den jo ikke kunne bevæge sig ligeså meget, som hvis du køber et almindeligt bredt og aflangt bur:-) Hvis du spørger mig syntes jeg ikke du skal købe det! Jeg har selv haft et ligende bur, med udtræknings bakke i bunden, og det var meget upraktisk, hvilket man bliver enormt træt af i længden!!!
Det er bare min mening... Hilsen Team Gulerod:-)
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 6 Gnavere: 3 Emner: 98 Svar: 471
sep 2012
Team Gulerød: Ja det skulle stå indenfor, men jeg dropper buret helt.
sep 2012
Jeg vil hellere købe noget som er lavet.
sep 2012
Følger: 26 Følgere: 23 Gnavere: 16 Emner: 9 Svar: 323
Jeg har en forholdsvis stor kanin i et bur som dette her, jeg ved ikke om det er de rigtige mål godt nok, men hun kan strække sig i det og løbe rundt. Og hun har også et hjørne toilet
sep 2012
sep 2012
Tror det er disse mål, der er på Draculinas bur, det har også et flot design (synes jeg)
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Gnavere: 3 Emner: 4 Svar: 300
Jeg har bare fjernet hulen i det... det er et godt bur... dyrt men det er også kvalitet kan man mærke....
Flot bur til kaniner (og marsvin)