{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Ny med mus - har et par spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Jeg har netop fået min første skønne lille mus hjem, og jeg er faldet pladask for den! Har et par spørgsmål, som jeg virkelig håber I kan hjælpe mig med.
Jeg fik "Sofie" med hjem da jeg troede det var en lille hunmus. Men nu er jeg faktisk gået hen og er blevet i tvivl. Har søgt overalt på nettet om kønsbestemmelse af mus, men jeg kan ikke finde ud af hvad h*n er /-: Har vedhæftet et billede, som jeg håber kan hjælpe lidt. Det var svært at tage et ordenligt billede desværre.
Hvis det er en hun, skal jeg straks ud efter en veninde til hende, men hvis det er en han, kan han så godt gå alene?

Jeg har en kæreste der bor omkring 30 km. væk fra mig, og hvis jeg skal hjem og overnatte hos ham en aften eller en weekend, kan jeg så godt tage min søde mus med i en transportkasse? De er jo ikke så meget plads i sådan en, men hvis det er for en enkelt overnatning eller to, går det så? Eller skal jeg tage hele buret med hjem til ham? Vil gerne have at den har det så godt som overhovedet muligt, og jeg tænker konstant på dens behov og velbefindende smiley Holder allerede utroligt meget af den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny med mus - har et par spørgsmål.
  • #2   7. jan 2013 Okay, tusind tak for dit svar smiley så må jeg hellere kalde den noget andet end Sofie, den stakkel smiley
    Synd at lugten hænger ved i træhuset, det er han ellers vældig glad for! slæber aviser og mad der ind, og sover i det hele tiden smiley
    Måske spørger jeg dumt, men hvad er en burkammi? Men kan han godt gå alene hvis ikke han kan med en anden han? smiley

    og mange tak! smiley


  • #3   7. jan 2013 Burkammi er en burven smiley

Kommentér på:
Ny med mus - har et par spørgsmål.

Annonce