{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Åh nej... (kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley
Som nogle af jer ved har jeg haft en syg kanin smiley Hun kunne ikke holde varmen af en årsag som ikke kendes...(Jeg tror det er fordi jeg redte al hendes vinterpels/underuld væk) Men ihvertfald blev jeg nød til at rykke hende ind en dag og næste dag havde hun det bedre og røg ud i udestuen og næste dag helt ud igen. Det gik helt fint og hun havde varmen og det hele. Da hun havde overnattet derude i 2 døgn ville jeg sætte hende helt helt ud( de har et bur hvor de både kan være ude og inde, de vælger selv). Det kunne hun ikke klare og jeg måtte starte lidt forfra igen men denne gang var det ikke ligeså slemt. Men nu har været ude i ca. 2-3 uger og hun har det fint. Nu er hun begyndt og meget gerne ville udenfor og gnaver og graver der hvor udgangen er. Jeg er meget i tvivl om jeg skal sætte hende helt helt ud eller om jeg skal holde hende "inde"(det er et legehus med et lille hul til en lille løbegård) Vær sød at hjælpe mig jeg vil hende det bedste men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre smiley
Hjælp? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej... (kanin)
Kommentér på:
Åh nej... (kanin)

Annonce