{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.564 visninger | Oprettet:

Min kaniner æder mit juletræ {{forumTopicSubject}}

hej smiley Vi har jo ligesom så mange andre i denne tid, et juletræ stående. Min kanin får i alle de timer vi er hjemme, lov at rende løs i hele huset. Men nu er han begyndt at spise af vores juletræ, og så er mit spørgsmål , om det er giftigt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kaniner æder mit juletræ
  • #2   11. dec 2012 Prøv at smag det gjorde jeg engang for en kanin;-)

• #3   11. dec 2012 hej, jeg kan så ihvertfald sige, at gran og juletræer ikke er giftigt for kaniner. Vores hankanin smager også på vores juletræ i stuen, hvis han er sulten nok. Det sker der ikke noget ved. Så det skal du ikke tænke på, det er helt uskadeligt. I kan sagtens lade kaninen `spise` af det, og så er jeg næsten sikker på, at den lader det være når det er smagt ordentligt på (-:

• #4   11. dec 2012 okay:) tusind tak for svar.

• #5   11. dec 2012 Fordi mennesker kan tåle det er det jo ikke ensbetydene at kaninen kan. Så det kan man ikke sige.

Jeg elsker f.eks advokado med rejer, salat og dressing, men advokado er giftigt for kaniner.

• #6   11. dec 2012 Både marsvin og kaniner kan tåle gran.

Vær obs på der ikke har harpix på, da de ikke kan tåle det og det klistre.

Og generelt set hvis man vil finde gran så skal man være obs på at hverken marsvin eller kaniner tåler taks, og taks ligner gran.

Så man skal være obs på at kunne kende forskel, eller vide det er gran man står med. smiley

• #7   12. dec 2012 Vi har direkte lagt gran ind til vore kaniner, og i begyndelsen spiste de det, men de blev træt af det.
    Grantræet var økologisk.

Kommentér på:
Min kaniner æder mit juletræ

Annonce