{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.426 visninger | Oprettet:

Forsvunden hamster, øv øv {{forumTopicSubject}}

Efter et øjebliks uopmærksomhed er min hamster stukket af i buret, og er forsvundet sporløst. Jeg har kigget alle vegne og hun er der bare ikke Så nu har jeg placeret et stort stykke agurk midt på gulvet, og nu venter jeg bare på at hun får færten af den, sidder selvfølgelig og glor.
Kryds lige fingre for at hun kommer frem.. Hun er en lækker guldhamster jeg havde planer om måske at udstille og avle på, så det er bare så ærgerligt!.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvunden hamster, øv øv
  • #1   6. dec 2012 Har du kigget over alt, bag ting og sager?

    Har prøvet det, to gange, men de blev fundet hurtigt smiley


  • #2   6. dec 2012 har du tjekket du ikke SIDDER på den;)

  • #3   6. dec 2012 Ja jeg har kigget der hvor jeg kunne komme til at kigge.. hun er bare forduftet smiley Har lavet en fælde med en spand, så jeg håber hun går i den snart..

  • #4   6. dec 2012 Træls, du kunne evt ligger dig ned på gulvet og lige se rundt unde alle dine reoler, Skabe og din seng? :)..

  • #5   6. dec 2012 Øvøv, held og lykke!

  • #6   6. dec 2012 Håber da du finder den!:) nogle gange stilker mine ørkenrotter også af, en hel familie af gangen.. Heldigvis finder jeg dem altid:p har du nogle støvler den kan være tiltet ned i? Nu ved jeg det nok ikke er det de fleste mennesker har på deres værrelser, men hvis du har en kande vand eller noget så FLYT den! Havde et uheld med en rotte der stak af og druknede smiley krydser fingre for at du finder den uskat!:)

  • #7   6. dec 2012 Øv - håber du finder det lille pus i god behold!

    Har aldrig prøvet at mine hamstere stikker af, men har oplevet en snedig syvsover stikke af fra min handske, da jeg skulle flytte hende ned i en transport-kasse. Hun blev fundet efter 30 min, hvor min mor, lillebror og jeg havde løbet rundt på gulvet i stuen som forvirrede kyllinger, hvor hun så besluttede sig at klatre op af min lillebror, som stod midt på gulvet. Det resulterede så i nogle grimme bidmærker i min arm og fingre -.-' men heldigvis var hun uskadt.

    Ønsker dig alt held, og giv gerne lyd når hun er fundet smiley


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #8   7. dec 2012 Et stykke agurk i hvert rum og luk alle døre i nat, så finder du hurtigt ud af hvor hun er smiley

    Bare rolig de kan gå i lang tid uden mad - specielt hvis de har haft en lille madpakke i kinderne.


  • #9   7. dec 2012 Min trille er tit væk fra hendes bur, finde hende så hver gang i madrummet neden under.. I tirsdags stak hun af mens jeg havde hende oppe i sengen, hun var hoppet ned, og løbet under min lille komode..

    Lig evt nogle små spor at hendes ynglings mad fra væggen og ind mod agurken, og gør som Simse siger.


  • #10   7. dec 2012 Eventuelt så få fat i en stor levende fælde, hvor du ligger noget velduftende mad ind - så er du sikker på at fange hende igen.

    Men ellers, så kig bag alting - har efterhånden prøvet løse hamstere en del gange, de er altid bag eller under et skab/reol og det er nemmest at lede om dagen hvor de gerne sover, - så flyt alt hvor der kan være bare et lille hul under, for der gemmer de sig gerne.

    For 11 år siden, havde jeg en guldhamster - King Hamse smiley En dag var han væk! KRISE!
    - Indtil min mor fandt ham ude i gangskabet i den lejlighed vi boede i, helt inde bag en masse ting, der havde han lavet sig en hyggelig hule med masser af mad og han havde været rundt og hapse ting til at bygge rede af - f.eks. havde han om natten mens vi sov været inde på værelset, bidt et stort stykke af sengetøjet fra den dyne min søster sov med! smiley

    Men han blev fundet og kom tilbage til sit bur - dét har han nok ikke været supertilfreds med smiley

    Samme hamster "smuglede" jeg faktisk tilbage til Danmark, da vi boede i Island da jeg fik ham - så gennem tolden havde jeg ham i lommen, ikke helt fint gjort smiley


  • #11   7. dec 2012 Lømmelen er tilbage i sit bur smiley Havde sat en spandefælde op, og der sad hun pænt og sov da jeg vågnede.

  • #12   7. dec 2012 Godt!! smiley

  • #13   7. dec 2012 Dejligt:)

  • #14   7. dec 2012 Nu kan jeg vel også fortælle mine historier, om mine forsvundne hamstere -.-'

    Først var det Speedy, han var inde i vores soveværelse (han var med blodmidder :(), i et gammel lille marsvinebur, som vi havde taget nået tråd rundt om, så han ikke kunne komme igennem, men det havde vi så ikke gjort på lågen, eller kunne vi ikke åbne, så der havde vi bare lagt ting over.
    Så om aftnen, er min mor ude på badeværelset, som er ca. 10 skridt væk fra soveværelset (lige over for) der ser min mor så en lille klump hår, løbe rundt på gulvet, og så kommer hun ind med ham, til mig, og jeg bliver helt bange smiley
    Og vores kloark var der fri adgang til, at han kunne falde ned, og min far han kigger ikke hvor han går, så Speedy kunne sagtens være flad lige nu smiley
    Han har også gjort det før, samme dag jeg fik ham, bare ikke så slemt, nej han havde bare åbnetburet selv (fordi jeg ikke havde lukket det ordenligt, det var meget svært at lukke :P) så lå han bag buret smiley

    Nu til det værste.. -.-'

    Min pige hamster Blomst, som skal ha' unger i 2013, til januar, var stukket af. Igen, er det min mor der opdager det. Ligepludselig opdager hun et lille sort dyr, der løber bag skabsburet. Jeg tjekker så alle hamster bure, da vi jo har prøvet det før, det med hamstere smiley Det var Blomst, hun var bag skabsburet til marsvinene, min mor ligger nede i den ene ende, med en tommelstok, og en lygte, hun så prøver at skubbe hende ud med, imens hun lyser. Jeg venter så til hun kommer ud af den ene ende. Mig og min mor bytter noget gange sider, op til flere gange endda. Men til sidst, lykkes det os. Jeg var nemlig som en ninja, der tog en træting, til nogle pinde (hvis i kender det spil, hvor pindene ikke må røre sig, hvis man tager en pind ;)) Den tog jeg så bag hende, da hun var tæt på mig, og så skubber jeg hende ud, og får hende smiley

    Ninja!!!


  • #15   7. dec 2012 Kom lige til at tænke min en historie min mor har fortalt.

    Da hun var barn havde min onkel et guldhamster. Min onkel var på lejer skole og min anden onkel (som var lillebror) ville tjene en hel 10'er for at passe hamsteren. Han er åbenbart bare ikke så god for en dag glemmer han at lukke lågen til buret og hamsteren stikker selvfølgelig af. Mine bedsteforældre bruger resten af ugen på at lede efter den men uden held.
    Nogle dage senere er køkken vasken stoppet, og gæt hvad der havde stoppet det til?
    Lille guldhamster lå inde i røret. Desværre død.


  • #16   7. dec 2012 De er altså nogle små sataner de hamstere smiley Men de gør nu også hverdagen meget sjov.

  • #17   7. dec 2012 Ja det gør de:-) Mit bur er heldigvis rimelig umuligt og slippe ud af. Også selvom jeg ikke lukker lågen ordenligt:-) Så jeg har ingen historier om undslippende hamstere. Dog er jeg lidt paranoid, for jeg syntes hele tiden jeg ser min kanin ude på terrasen. Når jeg så kigger ud sider hun trygt i sit bur og gumler hø:-)

  • #18   7. dec 2012 godt hamsteren er tilbage smiley

Kommentér på:
Forsvunden hamster, øv øv

Annonce