{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hvornår ville i tage ham fra muttemor? {{forumTopicSubject}}

På lørdag er det 3 uger siden at Begonia fik en hanunge. Han er vokset godt og vægten siger nu 344 g. Han har i en lille uges tid brummet og vrikket, og har enkelte gange prøvet at hoppe op på sin mor. Jeg vil meget gerne i hvert fald kunne holde ham hos hende til på lørdag, hvis ikke længere, men hvad siger I? Hvornår ville i tage ham fra?

Han skal gå sammen med sin far når det er smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår ville i tage ham fra muttemor?
  • #1   28. nov 2012 Det er sjældent at en han unge får held til at parre sin egen mor.

    Men når det er sagt så, hvis ikke hans brummen og vuggen er hele tiden og hans parrings forsøg så ville jeg ikke være så bekymret endda.

    Men jeg ville nok fravænne ham på lørdag hvis det forsætte og vægten forsætter op. Eller hvis hans vuggen og brummen bliver værre osv.



  • #2   28. nov 2012 Jeg synes han brummer og vugger sådan okay tit, han har gjort det 3 gange nu siden jeg skrev tråden, men den lille gut skal jo også øve sig, og jeg synes at moren er rimelig god til at sige stop.

    Men lørdag er okay selvom han kun er 3 uger?


  • #3   28. nov 2012 Ja med den vægt er det ok. Og ved 3 uger begynder moren alligevel og vænne ungerne fra.

    Og når han skal over til sin far at gå, så skal det såment nok gå.

    Der er en gang i mellem tilfælde hvor man er nød til at fravænne ungerne før tid, hvis de skambider morens babser, og lign. Eller hvis de er for store for hurtigt og viser alt for meget han adfærd.


Kommentér på:
Hvornår ville i tage ham fra muttemor?

Annonce