{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Kanin afføring {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har for lidt under en måned siden købt en dværgvæder til min kæreste og jeg. Jeg ved absolut intet om kaniner udover det der står på google. Jeg har søgt lidt på hvordan afføringen skal se ud og det eneste jeg kan finde frem til er at det skal være rundt og ensformigt.
Mit spørgsmål er så, hvor fast det skal være? Nogle gange er det nærmest lige så tørt som hendes fodder piller, mens andre gange er de lidt mere bløde. De er dog stadig faste men bløde nok til at jeg lige kan klemme dem lidt flade. Er det helt normalt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin afføring
  • #1   19. dec 2021 Du kan læse omkring kaniners afføring på denne hjemmeside. smiley
    https://frikanin.dk/affoeringen-afsloerer

    Håber den giver svar på hvad du søgte. smiley

    Kan også andbefale at læse på siden hvis man vil vide andre ting omkring kaniner. smiley


  • Astrid M
    Astrid M Tilmeldt:
    apr 2022

    Følgere: 3 Svar: 5
    #2   17. apr 2022 Så længe de ikke er sorte og/eller stenhårde skulle de være fine. Man skal også kunne se hø i dem på en måde. Man skal sådan kunne mase på dem så de går i stykker uden at det er for hårdt for dine fingre. Og samtidig må de jo selvfølgelig ikke være smattede. Men ik bliv bange hvis der nogle gange kommer en lang sort/mørkebrun sammenhængene en der ikke er noget synligt hø i. Det er en de spiser igen. Den er en såkaldt blindtarms lort som er blevet behandlet i blindtarmen. Det ligner lidt en masse bittesmå vådelorte der er klistret/mast sammen. Håber det kan hjælpe:)

Kommentér på:
Kanin afføring

Annonce