{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Kanin flipper ud.?? {{forumTopicSubject}}

Hej. En af mine veninder, har en kanin, som pludselig er blevet sur, efter hun flyttede herud til. Kaninen gjorde ikke som den gjorde da den var hjemme hos det rigtige hjem. Men nu er dette så kaninens nye hjem + ejerens.
Men altså: Når man vil hilse på kaninen, så laver hun engang imellem grynte lyde og ryster på hovedet, når vi vil tage madskålen for at give hende noget nyt.
- bl.a. i går, gik hun nærmest til angreb på min veninde. Kaninen sagde lyde, angreb hendes jakke med sine klør og prøvede endda at bide hende.

- Hvad er grunden? Sådan var hun ikke de første dage hun var herude og hvor hun boede før. smiley
- Har desværre intet billede af hende, så jeg kan vise hvordan hun ser ud. Men hun ligner min egen kanin lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin flipper ud.??
  • #1   12. okt 2012 Hvor gammen er kaninen? Er det en hunkanin?

  • #2   12. okt 2012 Lulle - hun er en ældre kanin, så vidt vi kan se, for ejeren af hende siger hun er gammel efterhånden.

    LGF-kaniner - Det kunne være. Jeg vil ihvertfald lige vise din besked til hende. x) Hendes bur åbnes normalt ude ved siden. Jeg har bl.a. lige været nede hos kaninen, og stak stille og rolig hånden til hende, og der angreb hun ikke. men så snart jeg ville tage madskålen, gryntede hun og angreb.


  • #3   12. okt 2012 Ja okay. Min første tanke var ellers, at hun var blevet kønsmoden.
    Men det kan være, hun enten er meget burterritorial eller meget påvirket af at være i brunst.
    Om ikke andet, så prøv at lade madskålen og vandskålen/flasken sidde på lågen af buret, så ejeren ikke skal ind og rode i bunden og forstyrre kaninens territorie. Buret bør stå hævet, så kaninen ikke føler sig truet, når der kommer mennesker hen mod buret.


  • #4   12. okt 2012 Kaninen har en vandflaske, men har så en madskål i bunden, men tror jeg vil sige det videre. Buret står på et højt bord, samt at buret har ben på, så den er på samme højde som et bur med 2 etager.

Kommentér på:
Kanin flipper ud.??

Annonce