{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.808 visninger | Oprettet:

Hæst marsvin {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Jeg har et han marsvin på cirka et år og han er nu blevet hæs lyder det som, han spiser og drikker stadigvæk, lidt mindre end normalt men dyrelægen siger at så længe han spiser og drikker kan de ikke gøre så meget.. derfor ville jeg høre om der var andre der har prøvet at deres marsvin er blevet hæst og om der er nogen der evt ved hvad det kan være ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hæst marsvin
  • #1   24. sep 2012 Nogle marsvin har bare hæse stemmer. Ligesom ved mennesker.

Så længe der ikke er mislyde på lungerne og lign. Så ville jeg ikke bekymre mig.

Men lyder til han er dyrlæge tjekket, så er det jo supert.

• #2   24. sep 2012 han har aldrig lydt sådan før men har fået af vide at nogen marsvin bliver hæse eller endda mister deres stemme...
    der er ingen mislyde så må bare prøve at tage lidt lettere på det smiley
    ja han er blevet tjekket men man er jo lidt bekymret alligevel smiley

• #3   26. sep 2012 "men dyrelægen siger at så længe han spiser og drikker kan de ikke gøre så meget.".... ok dvs hvis han pludselig stoppede med og spise og drikke så kunne de gøre en helt masse? de formulerer sig sgu lidt mærkeligt de dyrlæger nogle gange, min erfaring siger ellers at et marsvin der er stoppet med at spise ER et dødt marsvin og kan ikke reddes...

• #4   26. sep 2012 Har du overvejet at få en anden dyrlæges vurdering af dit marsvin? Hvor bor du henne i landet? Måske har er der nogen herinde i dit område, som kan anbefale en rigtig god marsvinedyrlæge?

• #5   26. sep 2012 Jeg kommer fra amager men læste mig til at agurk var rigtig godt for ham så det har jeg givet ham og det ser ud til at virke, han er meget mere frisk idag.. og ja hvis han ikke fik det bedre idag havde jeg ringet til en anden dyrelæge for at høre om han/hun ville sige det samme som den første.. men det ser ud til at det lysner smiley

Kommentér på:
Hæst marsvin

Annonce