{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

stephan T
stephan T
Tilmeldt:
18. aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

At komme af med vores søde kanin unger?? {{forumTopicSubject}}

Hej Gnaver galleri.

Vi har en Løvehovede han og en løvehovede hun, som også er blandet med noget langhåret.

Det er nogen vi fik,da min kærestes kollega ikke ville have dem mere. Vi syntes det var synd for dem og gav dem en ny chance.

De står ude og har en god løbegård og masser af plads. Så vi blev enige om at prøve at få unger på hende, da vi havde en del som gerne ville have en kanin unge. Ungerne er nu 7 uger gamle.

Men det bliver åbenbart kun ved snakken for de fleste, for de fleste har efterfølgende takket nej tak.

Så nu står vi i den situation at vi har fået solgt 3 som er afhentet, beholder en selv og har desværre fået afsat de 3 sidste drenge til an dyrehandler som vi kender...dette er en nødløsning!!

Udover det skete der et "lille" uheld, kort efter hunnen havde født, havde hun mast sig igennem vores hegn til løbe gården og ind til ham ( Det er aldrig sket før) Og så stod vi med et kuld velskabte unger til.

Det sidste kuld er ca 3 uger gamle og vi har gjort alt for at prøve at få dem afsat når de bliver 8 uger og helst til nogle folk der virkelig gerne vil have en kanin.

Så hvis der er noget der har råd til hvad vi gør, så modtages de meget gerne.

Status er pt. at de 3 unger fra første kuld ( drenge) kommer ind til dyrehandleren Mandag, men håber selvfølgelig til det sidste at der kommer nogle andre som vil have dem.
Det nye kuld bliver sat til salg herinde.

De er virkelig side og har fantastiske farver.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At komme af med vores søde kanin unger??
  • #1   18. aug 2012 Håber at jeg læste forkert, men de er vel ikke hentet endnu ?

    De skal og har godt af at gå med deres mor og søskende til de er otte uger


  • stephan T
    stephan T Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   18. aug 2012 Jo det var mig der skrev forkert, de blev 8 uger i Torsdags. og de 2 blev afhentet i går og den første blev afhentet i Onsdags.

    Det sidste kuld kan selvfølgelig også først afhentes fra de er 8 uger af.


  • #3   18. aug 2012 altså de skal jo ikke smiley og så længe de er flere unger sammen sker der ikke noget ved at de kommer fra før, men jeg ved flere, blandandet jeg selv tager unger ind og feder dem op og samtidig vidreformidler,og de er ikke bliver afsat kommer i fryseren

  • stephan T
    stephan T Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   18. aug 2012 Den der blev hentet i Onsdags var alene, og de 2 andre kom sammen.
    He he...vores har bestemt ik brug for at bive fedet op...her hvor vi bor er det nærmest blevet en atraktion, så folk kommer forbi med mælkebøtter til dem og kæler med dem osv:-)

    jeg er bare interesseret i at de får et godt hjem...det har det rigtig godt hos os, men pladsen kommer jo snart til at knibe...

    Hvornår bliver de tidligst kønsmodne...omkring 13 uger ik???


  • #5   18. aug 2012 de bør skilles ad når de er 8 hverfald kønsopdeles

  • #6   18. aug 2012 Det er forskelligt fra kanin til kanin, nogen når de er et par måneder andre senere

    Men i hvert fald hannerne skal tages fra og have hver sit når de er 10 uger


  • #7   18. aug 2012 Du kan sætte dem ind på gul og gratis, og dba for at få dem solgt også, der har jeg fået afsat alle mine hamster unger på den måde.. Ofte er dem der her inde jo nogle der har dyrene i forvejen og ikke ønsker flere måske.. Dem der gerne vil have kanin og ikke har nogen i forvejen kigger nok heller ikke her på GG for at finde en kanin..

  • #8   18. aug 2012 Sæt nogen sedler på i de forskellige super markeder. : )

  • stephan T
    stephan T Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   18. aug 2012 Tak for jeres tilbage meldinger...men har gjort alle tingene. dba, gul og gratis, alle vores butikker hvor vi bor, datterens børnehave, svigerforældres arbejde osv.

Kommentér på:
At komme af med vores søde kanin unger??

Annonce