{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Meget kræsen kanin eller?? {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Min kanin Leo spiser ikke særlig meget, så jeg ville lige høre om han er kræsen eller om han bare er en kanin der gerne vil beholde det tynde look smiley

Han har her fornylig været syg jo men nu er han rask igen smiley

Han er hlet vild med frygt og spiser massere af det hvis han for noget af det men det er lidt som om at han ikke rigtig gidder spise tørfodder? Han spiser self noget men ikke så meget? smiley

Håber i kan hjælpe lidt.

Ps. Kan man godt fodre kun med grønt fodder og så self en lille smule tørfodder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget kræsen kanin eller??
  • #1   8. aug 2012 Blacky er også meget kræsen, han spiser en smule af sit foder, og mere af grønt og frugt smiley Men han er heller ikke tynd, eller slank, han tyk xD

    Men har Leo været meget madglad? Det kan være fordi han lige har været syg smiley
    Du skal fodre med tørfoder.. smiley


  • #2   8. aug 2012 Nu er det jo efter hånden en del tid siden han har været syg smiley

    Han har aldrig været sådan 100% madglad eller, jo kun for nogen meget specielle ting smiley

    Leo er jo en meget tynd kanin som dyrelægen også sagde.
    Han har altid været meget slank og i syge perioden meget undervægtig desvære smiley

    Men han er ved at komme efter det igen men han spiser stadig ikke så meget.


  • #3   8. aug 2012 Det gør mine også og lige for tiden heller ikke særlig meget frugt.. mistænker lidt varmen for at være årsag til det nu. Men de er heldigvis ikke tynde.
    - kunne være det samme med din Leo? Hvis ja han ikke bare er blevet kræsen, og så håber du måske kommer med mere lækkert frugt :b


  • #4   8. aug 2012 Ja jeg giver ham æble eller agurk eller noget andet lækkert frugt/grønt og det spiser han med glæde.
    Og ja det kunne godt være varmen der gør det smiley


Kommentér på:
Meget kræsen kanin eller??

Annonce