{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Er der andre med stue kaniner? {{forumTopicSubject}}

Hej Gnavergalleri.

Jeg er lidt nysgerrig om der er andre herinde med stue kaniner?

Hvordan går jeres hver dag? Og hvilke mærkelige vaner har jeres ninser fået ?

Den bedste vane min Chucky har fået er at han hopper op i min seng hver morgen når han ser jeg vågner.
Det er dejligt at vågne op til en lille blød kanin der sidder og venter.. Gad vide hvad han tænker "vågn nu op og leg med mig"? smiley hehe


Jeg vidste ikke det var så specielt at have stue kaniner, og at det giver sådan en glæde, ikke kun for ham men også for mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der andre med stue kaniner?
  • #1   6. aug 2012 Ja.. Jeg har også en fritgående kanin. Vi er dog ikke så gode venner pt. eftersom hans nyeste vane er at hoppe bag sofaen og gnave i ledninger..
    Lejligheden var eller blevet kaninsikret, men lidt umuligt at gøre når han bare finder nye smutveje.

    Ellers er han en ganske sød kanin der gerne kommer hoppende og tigger godbidder, eller hopper i sofaen for at få dem.


  • #2   6. aug 2012 Det lyder vildt hyggeligt med en stuekanin.. Jeg har bare en kat, som synes de er sååå sjove når kaninerne hopper, så kan han komme til at puffe til dem gennem tremmerne, så bliver han vildt legesyg. Så hvordan skal det mon ikke gå med en stuekanin sammen med ham smiley

  • #4   6. aug 2012 Ihh hvor øv Von Fancy. Har i fået løst det problem endnu?
    Ja nogen gange så gnaver de bare i de mest mærkelige ting.
    Har en veninde som har kaninsikret sit hjem fuldstændig, ingen ting overhoved at bide i eller andet.. Så begynder kaninen da bare at bide i dørkamme.. Hvordan løser man lige sådan et problem? :S

    Mit hjem nåede kun og blive halvt kanin sikret før han kom hjem.
    Altså hvor sådan nogen ting som opladere(som altid ligger fremme) ikke er blevet sikret. Men han er fuldstændig ligeglad med ledninger..

    Til gengæld har jeg haft samme problem som dig Stald hidalgo.
    Han hoppede op i min seng og tissede på min hovede pude??
    Jeg tror det er fordi det er der jeg sover, og det sted der lugter mest af mig, og så har han vel markeret det?
    Jeg holdte så bare ekstra øje med ham når han var i min seng, og hver gang jeg så han gjorde parat til at tisse(ikke lige altid man er hurtig nok) så sagde jeg nej og satte ham ned i hans tisse bakke :).
    Efter 3-4 gange stoppede han.

    Jeg ved ikke hvad man kan gøre ved at de pøller over det hele.
    Min blev renlig første dag han kom hjem.
    Han rammer dog stadig lidt ved siden af bakken med pøller, men så tager jeg dem bage og smider dem op i bakken :).

    Og ærgeligt det med at de løber ud på parkerings pladsen.

    Marikka:
    Nej så kan jeg godt se det ikke er lige til at have en fritgående kanin :).



  • #6   6. aug 2012 Jeg havde det tidligere (: Da jeg flyttede til den anden ende af Jylland, til min kæreste og svigerforældre, flyttede Nucca udenfor, da det var sådan de helst så det. Nucca fik det meget bedre derefter, men jeg må indrømme at jeg savner det smiley Vi flyttede så i et lejet hus for os selv, og kort efter døde hun. Så fik jeg Aiko, som ville være en SKØN stuekanin. Men kæresten er multialergiker, så det bliver først når vi en gang har sparet op til vores eget hus, og dermed får noget mere plads. Til den tid skal jeg have mit eget tegneværksted, og så skal mimserne have base (hø, madskåle, toiletter osv) der, så det ikke påvirker ham (:

  • #7   6. aug 2012 vi er i fuld gang med at kanin sikre mit værelse for om ikke så lang tid får jeg en lille ninse basse hjem som skal bo her oppe

    men jeg tingte på hvordan man lærer kaninen at bruge bakken
    nogle kaniner tisser og pøller jo midt i det hele andre gør det i et hjørne altså hvordan lærer man den at gøre det i bakken i hjørnet og hvordan finder man ud af hvor det hjøne er som den tisser i er henne??
    glæder mig mere til at få den hjem det er en rigtig lille bamse smiley


  • #8   6. aug 2012 Nej jeg kan ikke rigtigt kaninsikre alt desværre, så forsøger at sørge for han ikke kan komme bag sofa mv.
    Min har dog også det med at bide i dørkarme. Det har dog hjulpet at han fik nogle gode tykke pilegrene at bide i, i stedet for. Ikke 100%, men meget.


  • #10   6. aug 2012 min mor er lige flyttet i lejlighed mine forældre er nemlil levet skilt så vimse bor bare på min værelse og han hopper bare over i bakken når han skal tis/pøl så han sover under min seng på hans egen dyne og når man kommer ind og åbner døren sidder han i hans kurv han er så lykkelig:D

  • #11   6. aug 2012 stald hidalgo: ja men der er jo nogle kaniner som bare tisser og pøller midt i det hele toiletet kan jo ikke stå midt i det hele

  • #13   6. aug 2012 En anden smart ide er at ligge foder og hø i bakken, kaniner har det med pølle hvor de æder smiley

  • #14   6. aug 2012 ok prøver mange tak smiley

Kommentér på:
Er der andre med stue kaniner?

Annonce