{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Kanin: Vinter og udendørs {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Sammen

Mine kaniner står udenfor og har gjort det et par måneder nu. Hver dag får de lov til at hoppe rundt i hele haven. Men nu går mit spørgsmål på Hvad med til vinter?? Kan de stå ude i burerne der? Og hvad med den frihed de har nu? Hvordan giver man den dem til vinter når der er meget koldt og evt. sne??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin: Vinter og udendørs
  • #1   27. jul 2012 det kan de sagtens bare giv dem noget hø som de kan putte i smiley
    og de kan også løbe rundt ude smiley


  • #2   27. jul 2012 Bare de har halm i buret (og ikke hø, da det ikke isolere på samme måde!)

    De laver selv vinterpels når de trænger til det, og så kan de sagtens klare at lege i sneen - hvilket mine kaniner nyder. smiley

    Vi ændre ikke rigtigt noget om vinteren. De får bare hø, foder og grønt som altid.

    Hø skal de jo altid have - også om vinteren. Og så skal du holde øje med at de har nok halm hver dag, da de også kan finde på at spise det.
    Vi har bare gjort det til en vane at når der gives hø om vinteren, giver vi også en frisk tot halm efter behov.


  • #3   27. jul 2012 Mine står i et lege hus hvor der er kanin bure og der kommer de bare ned og løbe på gulvet, så mine er ikke ude om vinteren.
    Men de kan sagtens være udenfor når der er sne de skal bare have halm at putte sig i:)


  • #4   27. jul 2012 hehe ups jeg mente også halm godt du skrev det simse smiley

Kommentér på:
Kanin: Vinter og udendørs

Annonce