{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål til jer der har kaniner :-) {{forumTopicSubject}}

1. Jeg ved at hankaniner "markerer sig" med strint og hømmer i sit bur, og når man har dem ude, ligeså rundt omkring i huset. Derfor kunne en løsning jo f.eks. være at kastrere en han, man har som kæledyr.
Men hvad med hunkaniner? Markerer de også med tis og hømmer?

2. Jer der har kaniner. Hvad gør I hvis I f.eks skal afsted en weekend? Får i kaninen passet? Eller kan man godt lade den være alene en dags tid eller to hvor der så er godt med foder og vand?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par spørgsmål til jer der har kaniner :-)
  • #1   16. jul 2012 Der var nogen der passede Rasmus. Min mormor passede ham når vi var på ferie:)

• #2   16. jul 2012 1: Har kun hanner så ?
    2: Jeg ville få dem passet. Min ene spiser som en hest så han skal have mad mindst to gange dagligt smiley

• #3   16. jul 2012 1: Tror kun det er hanner der strinter og hømmer:)
    2: Min kanin bliver passet ude da hun spiser alt maden hvis man giver hende mad til flere dage:)

• #4   16. jul 2012 1: Er det ikke lidt generaliserende at sige sådan? Nu ved jeg ikke om jeg bare misforstår det du skrev, men det kunne lyde som om du mener alle hanner? Jeg har en han, og han har aldrig tisset/strintet når han var udenfor buret, og har måske lagt 10-15 pøller udenfor buret i de 3 år jeg har haft ham smiley Og har aldrig oplevet ham strinte udover da han var på Landsskuet og omgivet af andre hanner, og han står inde på mit værelse smiley

2: Jeg mener helt, helt bestemt, at det er lovkrav at dyr tilses mindst én gang i døgnet, så den skal passes smiley Om det så bare er din nabo der går ind til den en gang i døgnet og giver den mad, vand og hø, så skal den stadig tilses smiley

Kommentér på:
Et par spørgsmål til jer der har kaniner :-)

Annonce