{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.402 visninger | Oprettet:

ørkenrotte snacks, hvad bruger du? {{forumTopicSubject}}

hvad bruger i til jeres ørkenrotter, hvis de lige ska have en snack?
selv bruger jeg græskarkerner både med og uden skal og så har de tørrede majskolber i buret som de bare kan spise smiley

men kunne godt tænke mig nogle flere idéer, helst noget man har hjemme eller noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ørkenrotte snacks, hvad bruger du?
  • #1   12. jul 2012 agurk, jordbær, friske brændenælde, peberfrugt, gulerod, melorme, vinddruer.

• #2   12. jul 2012 har læst de ikke må få agurk da der er alt for meget vand i?

• #3   12. jul 2012 Ørkenrotter er et dyr der dagligt ikke har meget vand til rådighed, de har lidt morgen og aften duk, så det ikke sundt for deres nyre at give vand dagligt og agurk dagligt...
    -i det hele taget har deres nyer ikke godt af vand dagligt, jeg giver mine vand: MANDAG, ONSDAG, LØRDAG, SØNDAG... tirsdag, torsdag for de grønt som peberfrugt, vindruer, jordbær, og både brændenælder så de kan dage dråberne, og fredag for de agurk smiley

• #4   12. jul 2012 Agurk, gulerødder, salat, græs, mælkebøtter, solsikkekerner og mandel (de to sidste i meget små mængder! Mandler hakker jeg til det er helt små stykker:-)

• #5   12. jul 2012 okay smiley troede de skulle have vand til rådighed hele tiden, har læst en del om ørkenrotter nemlig smiley

• #6   12. jul 2012 det står der også på nettet men jeg har haft en hun vis nyrer gik under og så snakkede jeg med dyrelægen og de sidste 5 år har jeg ikke haft problemer med nyre

• #7   12. jul 2012 okay smiley det vil jeg huske så, mange tak smiley

• #8   12. jul 2012 der er vist delte meninger omkring hvor vidt de skal ha vand eller ej.

Jeg har googlet en del og alle steder står der de skal ha vand.

Men nu har jeg spurgte på gnaverforum.dk hvor der sidder en del med ørkenrotter så må vi se hvad de siger.

Mine beholder i hvertfald deres vandflaske.

De drikker ikke ret meget så stor de fleste regulere efter hvor meget de har behov for at drikke.

• #9   12. jul 2012 Mine har også drikkeflaske hele tiden, og de drikker heller ikke ret tit. Men det er jo nok lidt en smags-sag:-)

Kommentér på:
ørkenrotte snacks, hvad bruger du?

Annonce