{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.264 visninger | Oprettet:

Alternativt hamster legetøj :) {{forumTopicSubject}}

Tænkte at folk kunne dele ideer til alternative måder at aktivere sin hamster/dværghamster på.

Har I en god ide til noget hamsterlegetøj?

Det eneste jeg har kunnet finde på til min dværghamster er toiletruller som han til gengæld ELSKER smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativt hamster legetøj :)
  • #1   22. jun 2012 Træ, fra naturen, de kan klatre og kravle på:)

Forskellige papting

• #2   22. jun 2012 Jeg har taget en toilet rulle, og ''foldet'' sammen i den ene ende, så puttet nogen godbidder ind i, og foldet den anden ende smiley Det bruger mine hamstere meget tid på XD Ellers får de nogen grene, blade og lign. Jeg har en kasse, med jord og græs/grene i smiley som jeg sætter dem ned i en gang i mellem. smiley

• #3   22. jun 2012 God ide at putte godbidder indeni rørene- hvilke bruger du så? tænker at de skal dufte for at den gider finde dem?

• #4   22. jun 2012 Bruger personligt selv trærødder, de kan klatre på dem, hvilket de sliber deres klør af og gnave i dem, hvilket de sliber tænderne af.
    Ellers bruger jeg sten og bygger stenhuler som de os sliber klør på ved at kravle på, min ene hamster bruger stenhulerne til at løbe over i stedet for løbehjul.

Og så bruger jeg toilet papir som jeg folder mad ind i, når de så river det i stykker til reden er der sammentid godbidder til dem inden i.

Inden folk så går til angreb over at valnødder feder så vil jeg sige at de kun er sjældent de får det.
    Men jeg giver en gang imellem valnødder hvor jeg kun lige har flækket skallen lidt så de skal gnave sig ind til selve nøden, nogen af mine bruger 5 min, mens andre bruger flere uger på at komme ind til nøden.

Håber der var noget du kunne bruge. smiley

• #5   22. jun 2012 Jeanet T
    Mens jeg gjorde det med at proppe i toiletrullerne brugte jeg i starten hundegodbidder da de lugter rimelig kraftigt, men fandt hurtigt ud af de os gjorde det hvis bare der var solsikkekerne i.

• #6   23. jun 2012 Jeg bruger katte godbider smiley

Kommentér på:
Alternativt hamster legetøj :)

Annonce