{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sugar glider
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   12. jun 2012 Ej hvor sjovt, jeg sad netop og læste om dem på denne side (link fjernet)

• #2   12. jun 2012 Har læst den men er forvirret for har fået andre ting afhvide feks. at de ikke må få musse foder smiley

• > Simse <

#3   12. jun 2012 Jeg ville fodre med hamster crispy blandet med tørret melorme, og så give lidt grønt og frugt dagligt. smiley

• #4   12. jun 2012 Hva med ørkenrotte foder m. kylling/oksekøds piller tørrede melorme og regler evt. tilføre lidt levende melmorme og så frisk blødt frugt/grønt?
    Man kunne evt. tage pillerne med kylling og okseekød og blød gøre dem i noget vand så de ikke er så hårede, kunne det lade sig gøre? smiley
    Kan sagtens købe noget andet men vis man kunne, ville der være lettere da jeg har det smiley

• > Simse <

#5   12. jun 2012 Hvad er kylling/oksekøds piller?

Jeg ved ikke om det er sandt, det der står angående kattepiller er for hårde for dem - så burde forblandingerne jo også være det?

Men det ørkenrottefoder du har - hvad indeholder det i procent?

Altså bare: Fibre, protein, fedt og calcium

• #6   12. jun 2012 har ikke lige posen mere (helder det i bøtter) det er bare kylling, oksekød og hvedemel der blevet klemdt ud i små pille (lidt allá katte hunde mad agtigt) bare kun med oksekød, kylling og hvedemel, men de bliver bløde når man fugter dem:-)
    (gør jeg med ørkenrotte ungerne mens de små for ellers spiser de kun alt det bløde)

• #7   12. jun 2012 En sugar glider spiser i naturen frugt og insekter og bør derfor fodres i fangenskab med en "kostplan", som minder mest muligt om det naturlige foder. Jeg ville personligt vælge et foder, som var specielt udviklet til sugar gliders (det fås) og supplere med frisk frugt og grønt samt melorme og evt. fårekyllinger, som også kan fås hos dyrehandleren.

Sugar Gliders skal være mindst 2 sammen, da det er meget sociale dyr, og de skal have god plads.

De 2 sidste spørgsmål kan jeg desværre ikke besvare for dig.

• #8   12. jun 2012 ved du hvor man kan få foder særligt til dem?
    Helst en dansk hjemmeside

• #9   12. jun 2012 Jeg har en foderplan, som jeg evt. kan sende til dig?
    Det er hvad der er erfaring med, og det bruges til mine 2 smiley

De kan jo gå i små grupper, men du skal altid have flere hunner end hanner hvis de går i begge køn, ellers opstår der ballade.

Du må aldrig sætte en u-kasteret kønsmoden han ind til en ung hun, da han måske vil forsøge at parre hende, selvom hun ikke er klar - dette kan medføre til skader og måske hunnens død.

De larmer til gengæld lidt - min ene dreng gøer om natten (lyder som en lille tæppe-tiser gøen) smiley

• #10   12. jun 2012 Mindst 2 sammen - der er nogle som vælger at holde dem alene, men du kan risikere alvorlig depression, hvis de holdes alene, så de skal gå minds 2 :-=

• #11   12. jun 2012 Cecilie: du må gerne sende en foderplan, med ved du om de æder alt som chinchillaer? og hvilke træ de kan tåle? kan de tåle valdnøde træ?

hvor kan de købes?
    evt. nogle der kender en opdrætter (mellem kbh og lolland/falster)?

• #12   12. jun 2012 Hov, glemte de sidste spørgsmål ^^

De kan tåle frugt-grene, undtaget kirsebær og blomme-grene smiley

De æder ikke alt - de er faktisk ret kræsne smiley

• #13   12. jun 2012 Jeg kender en opdrætter, men hun er dyr da hun avler forskellige farver (inkl. cremino, white face blonde, leucistic, mosaic) hun avler ikke klassisk grå som mine er, men de kan dukke op i et kuld, da mange af hendes har klassisk grå på stamtavlen.

Ellers kan de købes i nogle dyrehandlere (Poppi Dyrecenter Hillerød), og nogle få opdrætter dem billigt i Danmark, det handler bare om at søge de rigtige steder smiley

• > Simse <

#14   12. jun 2012 Har hun en hjemmeside?

• #15   12. jun 2012 Hun er igang med at få lavet en... kan evt. skrive til hende, og spørge om jeg kan videregive hendes mail? men de kan koste flere tusinde kroner, så hvis i er ved at starte op med dem, vil jeg anbefale at kigge hos de små danske opdrættere, da de er en del billigere smiley specielt hvis i så finder ud af, at det ikke lige er et dyr for jer...

Ved at hende jeg købte Liam af har 2-3 nye unger i pungen smiley

• #16   13. jun 2012 Poppi i hillerød? prøver at ringe der ned så smiley og så prøver jeg med nøget hamster crispy og vis de ikke kan lide det køber jeg nogen grønt piller til sugar glidere (eller for min kæreste til et da det udelandsk).

• #17   31. jan 2013 Hejsa
    Har lige købt 2 hanner, far og søn smiley
    Du må rigtig gerne sende mig en fodre plan hvis du gider smiley

Kommentér på:
Sugar glider

Annonce