{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

jaaaa så fik jjeg kanin eller rettere kaniner, hjælp til navne {{forumTopicSubject}}

jeg have for 14 dage siden reserveret en smuk dværgvædder blanding, hos en tidligere bekendt, og hvade skaffet et 2,5 meter ude bur,, som var sat op inde i min lukkede garage, så kom dagen hvor jeg skulle hente den lille skønhed, meeennn så var det lige at hendes mor og søster, var det, og dem kunne de ikke komme af med,og ville aflevere dem i en dyrehandel, det kunne jeg ikke ha, og overvejet lidt hurtigt om vi havde plads til dem, snakket lidt frem og tilbage, og nu er vi de heldige ejere af 3 stk hunkaniner,som er mor alder ukendt, men hun er nok 1.2 år og hendes 2 døter, de går i samme bur lige nu, men projekt bygge 2 bure går i gang i weekenden , så de kan blive dronninger i egent bur


vi søger hjælp til navne

pige 1 er helt hvid med røde øjne
pige 2 er hvid med mørke og lyse brune plettet
mor skal hedde et helt specielt navn fordi hun blev dumpet højgravid på en mark, hvor min bekendts mor så det hele og fanget hende ind,dagen efter fødte hun, glad for de gjorde det, ellers havde hun og ungerne nok ikke overlevet

de er alle 3 super kælne,og kommer til logen i buret, så snart jeg kommer der ud,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jaaaa så fik jjeg kanin eller rettere kaniner, hjælp til navne
Kommentér på:
jaaaa så fik jjeg kanin eller rettere kaniner, hjælp til navne

Annonce