{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.764 visninger | Oprettet:

Gøre udekanin til indekanin {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har en kanin på omkring 4 år, som lige nu går udenfor i et bur med løbegård. Jeg står så og skal flytte i lejlighed her til februar, og ville selvfølgelig helst gerne have ham med - men er det overhovedet en mulighed at gøre en udekanin til indekanin, eller ville det bare være synd for ham? Synes jeg har søgt på nettet, men kan slet ikke finde nogle relevante svar på, om det er en dum idé.
Så håber der er nogle kloge mennesker herinde som kan give mig nogle gode råd til hvad jeg skal gøre smiley
Tak på forhånd.


Kommentarer på:  Gøre udekanin til indekanin
  • #2   12. nov 2020 Jeg var på jagt efter en ny ven til min gamle kanin, og faldt over en udekanin på dyreværnet.

    Da jeg ringede derud sagde de at det var for sent at gøre udekaniner til indekaniner, da de så risikerer at blive syge.
    Så du skal vente til foråret med at gøre kaninen til indekanin - og så ville det ikke være synd for den til den tid at gøre den til indekanin, hvis den blot bliver en frikanin.


  • Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

    Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 18
    #3   18. nov 2020 Tidligere på året tog jeg min udekanin ind og han er nu frikanin herhjemme, det er ikke synd for ham tværtimod. Han har meget mere plads nu og er aldrig lukket inde i et bur, han får også meget mere opmærksomhed nu. Min kanin er også lidt over 4 år og det er altså ikke gammelt. Din udekanin har allerede fået vinterpels og kommer til at få det for varmt hvis du flytter ham ind allerede i februar. Kan han evt bo på en altan fra februar til det bliver lidt varmere så du kan tage ham ind?

  • #4   14. jan 2021 Tak for svar smiley
    Min hensigt er helt klart også at gøre ham til frikanin i den nye lejlighed så han ikke bare skal sidde og glo i et bur. Jeg tænker ud fra jeres svar at jeg lader ham stå ved mine forældre i hans udebur indtil jeg kan tillade mig at flytte ham ind. Har I en idé om hvilken måned det ca. begynder at blive samme temperatur ude som inde? smiley


Kommentér på:
Gøre udekanin til indekanin

Annonce