{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Den sidste tid? - Kanin {{forumTopicSubject}}

Hey alle. Min kanin har desværre fået knuder og tandproblemer og synes det vil være synd at operere hende. Vi skal have hende aflivet tirsdag eller onsdag.

Men ville bare høre jer; udover at bruge meget tid med den, hvad kan man så gøre for at gøre tiden ekstra god? Giver hende lækker mad osv, men det er jo for koldt til at hun kan græsse lige for tiden.

Håber at nogen har nogle ideer, det kan også være grøntsager som jeres er vilde med. Alle råd modtages så jeg kan sende luffe afsted på den bedst mulige måde smiley

Hilsen Katrine og stakkels luffe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sidste tid? - Kanin
  • #2   3. jun 2012 Maria: Jeg ved godt hun sikkert er ligeglad, eller hun mangler det jo ikke som sådan. Men det giver mig lidt bedre samvittighed hvis hun får noget ekstra lækkert. Vil prøve at købe jordbær og vandmelon, det har hun nemlig aldrig smagt smiley

    Og lige med badet ved jeg ikke, tror hun vil hade mig for det. Men skal ned og vælge en lille kasse hun kan ligge i. Mangler bare et sted at begrave hende smiley Arbejdede selv hos en dyrlæge så kan ikke rigtig klare tanken om mit dyr bliver der efter det er aflivet. I know too much xD


Kommentér på:
Den sidste tid? - Kanin

Annonce