{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner, marsvin og musik?
  • #1   31. maj 2012 Mine marsvin står i stuen og jeg spiller ofte høj musik uden problemer.

  • #2   31. maj 2012 Mine har intet i mod det.. Og hvis mig og mine veninder danser, og synger til musik er de fuldstændig lige glade.. Også hvis min storebror høre højt musik imens han træner ude på gangen, lige ved siden af dyrene, er de lige glade smiley

  • #3   31. maj 2012 vores står godt nok på altanen, men vi har tit havedøren åben. Musikgenren her er mest heavy og de er fuldstændigt ligeglade...

  • #4   31. maj 2012 Super, så skal der bare rockes derud af smiley

  • #5   31. maj 2012 Kun mit han marsvin har noget i mod det( har 4 marsvin) han står og skæller det ud eller gemmer sig (han er kun lige en mdr. gammel) men det ligner lidt at de andre ikke høre det overhovedet smiley

  • #6   31. maj 2012 .. altså medmindre man hører ting som sussi&leo.... så er det dyreplageri uanset lydniveau *G*

  • #7   1. jun 2012 Fnis... Sweet Leaf, mener du ikke, at HVIS man hører ting som Sussi og Leo, så er det dyreplageri uanset lydniveau?? *GG*

  • #8   1. jun 2012 For højt musik kan sagtens stresse et marsvin.

  • #9   1. jun 2012 jeg syntes ikke de er slemme at høre på... en storskærm og så S&L så er det totur...

  • #10   1. jun 2012 Katte, Hunde osv. og self kaniner og marsvin hører en deeeeel bedre end os , så hvis du skal hører højt musik, ville jeg hvis jeg var dig stille den i et rum der er lidt lyddæmpet.. det syndt for dyret da de ikke ´kan sige til os at det er for højt for deres små ører smiley

    Så hvis jeg var dig , ville jeg ikke hører musik i samme rum..


  • #11   1. jun 2012 Min tidligere kat Bella , smuttede næsten hver gang jeg hørte musik.. Men nu har jeg en Kanin, og han kan jo ikke bare smutte hvis han vil smiley

    Så vi må tage hensyn til de små dyr smiley


  • #12   1. jun 2012 Jeg er helt enig med Jeanette.



  • Janni J
    Janni J Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #13   20. nov 2014 uha ja tænk nu på.. de små kræ har ikke muligheden for at få et valg...de er i bur!!! smiley så jeg ville sætte dem i et andet rum eller få dem passet, hvis jeg skulle holde 'tøse, vild aften'! har selv 2....høre selv musik, meeen ikke så det dunker, når jeg er alene smiley

  • Janni J
    Janni J Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #14   20. nov 2014 men, skal man anskaffe sig den slags dyr, synes jeg man skal tænke sig om!..for der er altså mange ting, når alt kommer til alt!


  • #15   20. nov 2014 Tråden er også kun omkring 2½ år gammel..

  • Janni J
    Janni J Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #16   21. nov 2014 Og???

  • Asta H
    Asta H Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Svar: 1
    #17   25. nov 2022 Min kanin, Novo, løb altid hen og satte sig under min cello (en meget stor violin), når jeg spillede. Celloen har en meget høj lyd, mår man spiller, og hvis den var for voldsom for hende, ville hun ikke sidde under den. Jeg er sikker på, at hun sad under den, fordi hun følte sig tryg der, og måske kunne hun ligefrem lide tonerne, jeg spillede. Jeg hørte også ofte højt musik og dansede til det, og så blev hun selv i godt humør og lavede spring i luften og løb rundt om mig.

    Det var både rytmisk og klassisk musik, og hun havde det bare fedt. Kaniner bliver NEMT stressede, og de viser ikke nogle tydelige tegn på det. Så HUSK at se efter, om de sidder og ser anspændte ud eller løber under møbler i dækning! Kaniner er ligeså forskellige som mennesker, så der er helt sikkert mange kaniner, der stresses af høje lyde. Husk at se på jeres kanin GRUNDIGT. De gør ikke som en hund, så se på om de spænder i musklerne.


Kommentér på:
Kaniner, marsvin og musik?

Annonce