{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

(Kanin) Nerverne stiger {{forumTopicSubject}}

jeg skal til dyrelægen med min lille Cocio dreng (kanin)
i morgen 9:30. Jeg er hamrende nervøs, da han skal klippes, men som min dyrelæge siger , så skal han ha bedøvelse, for kaniner er for vilde til at blive klippet ned. ved ikke hvorfor men hader når mine dyr har skulle bedøves osv. har hørt om dyr der ikke vågnede igen, fordi de ikke kunne tåle det .. hjælp nogen der har det på samme måde som mig ? ved bare jeg kommer til at gå og tænke på ham hele dagen og ikke kunne lave noget andet. er det meget sjællent de dør af det ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Kanin) Nerverne stiger
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   23. maj 2012 Hvis dyrlægen har gode erfaringer med kaniner og narkose kan jeg ikke se hvad der skulle være galt.
    Men hvorfor skal han til dyrlægen for at blive klippet?

Jeg har aldrig været nervøs når mine dyr har været i narkose. smiley

• #2   23. maj 2012 jeg plejer selv at fjerne knuder, med sådan en special kam/kniv..
    men det er blevet for slemt denne gang også har han det meget varmt. så hun sagde hun syntes at han skulle her i sommer varmen , blive klippet et godt stykke ned.. Han stritter os så meget imod nu når jeg skal fjerne knuderne , at jeg ligner en stik narkoman, med alle rifterne på mig smiley han er ellers en stille kanin , men kan ikke være bekendt overfor ham at han skal rende rundt med de knuder.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #3   23. maj 2012 Nårh på den måde. smiley

Jamen så er det da en god idé at få ham klippet. Jeg synes dog ikke at du skal være nervøs, så længe dyrlægen ved hvordan han/hun skal håndtere kaninen og dosere narkosen.

• #4   23. maj 2012 Ja ved det , hehe tror bare jeg må løbe en tur , og få tankerne et andet sted smiley

• #5   23. maj 2012 Hvad er det for en kanin? Har aldrig nogensinde hørt om nogen der fik bedøvet sin kanin for at klippe den. Det kan man klare selv uden problemer.

• #6   23. maj 2012 det er en angora/løvehoved. Nej ikke med ham, jeg har prøvet mange gange selv, men han stritter sååå meget imod, at jeg ligner en der har skåret i sig selv..

Kommentér på:
(Kanin) Nerverne stiger

Annonce