{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.831 visninger | Oprettet:

Hamster og græs {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker smiley
Jeg tænkte lige på, om det er sundt for en hamster at komme på græs? Har en løbegård, som jeg normalt bruger indenfor, men er det godt for hamsteren at komme uden for og gå på græs? eller er det ''skadeligt'' for den?

Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamster og græs
  • #1   8. maj 2012 de kan godt tåle at værre på græs men lad hellere værre hvis den først slipper fri er de umuglige at fange igen : /

    den kan også blive syg men det er kun hvis man er uheldig kan de få fx. skab men det er meget sjællendt det sker smiley

    jeg er nogle gange ude med mine og det morer de sig fint med du kan sagtens tage dem med ud men hod godt øje med dem smiley

    du skal også passe på hvis det er meget varmt og meget sol en hamster overopheder hurtigt en gang havde jeg en hamster som døde pga varmen

    du kan også tage noget jord i en stor krukke eller kasse eller lign. og noget græs og lidt forskelligt men husk at jorden skal værre tørt

    hvis der ikke er bund i løbegården så skal du holde ekstra godt øje for ellers kan den sagtens grave sig under så nemt som ingen til


    så du kan godt tage en hamster med ud det skal barre ikke værre for varmt og jorden må ikke værre for fugtig

    BARE HOLD GODT ØJE!!


  • #2   8. maj 2012 self ville jeg holde øje med dem smiley kunne ALDRIG drømme om at gå fra dem, eller lukke dem ud uden opsyn.. Vil prøve det med en kasse og jord osv. da de jo kan komme ''ud'' og lege, selvom det blæser og er koldt uden for..

  • #3   8. maj 2012 ja sedfølgelig vil du da holde øje med dine små guldklumper smiley

  • #4   8. maj 2012 Det plejer ikke at skade eller gavne at den kommer ud.

    Men man kan jo altid være uheldig.

    Der må ikke være for koldt og det må ikke blæse, da de kan blive forkølet, og hvis det er for koldt kan de gå i hi og det er altså ikke alle hamstere som vågner op igen smiley

    Jeg tager ikke mine hamstere ud, da de ikke gavner dem som det gør hos kaniner og marsvin.


  • #5   8. maj 2012 ja godt du skrev det simse det fik jeg ikke lige skrevet at det heller ikke må værre for koldt har dog aldrig hørt det med at de kan gå i hi men det kan der da godt værre noget om

    men det er jo staddig godt for dem hvis man giver dem noget jord som ikke er vådt men er tørt i en krukke eller kasse og at de sa de kan grave i det de elsker jo at grave smiley


  • #6   8. maj 2012 Personligt gjorde jeg dengang jeg havde guldhamster at den fik lov til at lege i den kasse som vi såede kattegræs i. (selvfølgelig uden katten var i nærheden)

    Men altså, den virkede ikke til at det var noget den bare elskede så var meget få gange jeg gjorde det.


  • #7   8. maj 2012 Jeg har lavet en kasse til dem, med jord, græs og nogen grene smiley Prøver at putte dem ned i om en times tid smiley

Kommentér på:
Hamster og græs

Annonce