{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.076 visninger | Oprettet:

Hvordan lære jeg min kanin at drikke af vandflaske {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har for en uge siden fået mine to kaninunger. De har været van til at drikke af skål men jeg vil gerne have dem til at lære at drikke af drikkedunk da jeg synes de er mindre besværligt. Hvordan lære jeg dem det lige nu har jeg måde skål og drikkeflaske men de drikker ikke noget af flasken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lære jeg min kanin at drikke af vandflaske
  • #1   16. jun 2020 Jeg ville nok bare fjerne skålen og holde øje med at de får drukket fra flasken, det burde ikke være et problem at lave det skift.

  • #2   20. jun 2020 Jeg ville bestemt ikke anbefale at de skulle drikke af vandflaske, da det kan være svært for dem at få noget ud af flasken, og de derfor ikke får nok vand, plus det er mere naturligt for dem at drikke af en skål. Men det er selvfølgelig forskelligt for kanin til kanin smiley

  • Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

    Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 18
    #3   25. jun 2020 Jeg ville helt klart beholde vandskålene, det er meget mere besværligt at skulle rense flasker da man ikke rigtig kan komme til. Det går hurtigere at fylde en vandskål op, lettere at rense og kaninen får det vand den skal have. Kaniner får slet ikke nok vand af flasken plus kuglen i metalrøret (der gør at vandet kommer ud) kan sidde fast så vandet ikke kommer ud. Der er langt flere fordele med en vandskål, helst af tungt keramik så kaninen ikke kan kaste rundt med den smiley

Kommentér på:
Hvordan lære jeg min kanin at drikke af vandflaske

Annonce