{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
88 visninger | Oprettet:

Polina
Polina
Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 4

Hamster øjenproblem? {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle der ved hvad der er med mit hamsters øje? Tidligere var det ene øje næsten helt lukket og der var ligesom lidt rødligt snask omkring det, hun har nu åbnet øjet men det er lidt mørkt rundt om øjet, hun plejer at være helt hvid rundt om øjet. Jeg har prøvet at søge på det uden held.

Kan det være øjensøvn? (Har hamster det?) eller er det noget betændelse? Hun går på papirstrøelse - ikke savsmuld. Kan jeg gøre noget? Eller skal hun til dyrlægen?

Billedet viser det lidt mørke omkring øjet.

På forhånd tak.

Kommentarer på:  Hamster øjenproblem?
  • #1   19. jun Det kunne godt være øjenbetændelse🤔🐹

• Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 4
    #2   25. jun Hej alle
    Jeg giver lige en opdatering hvis nogle kommer ud for noget af det samme smiley
    Vi gik til dyrlægen som sagde at der var en ridse på hornhinden hvor der derefter er kommet øjenbetændelse, det var kun i det ene øje nu, men ville også komme i det andet øje hvis vi ikke gjorde noget ved det. Vi fik så noget øjensalve/dråber som vi skal påføre i begge øjne 2 gange dagligt i en uge, det skulle gerne være bedre allerede efter et par dage smiley Dagen inden havde jeg renset øjet med noget steril vand på en vandpind som dyrlægen godkendte, hun sagde også at kamillete ikke ville hjælpe - blot gøre det værre:)

Kommentér på:
Hamster øjenproblem?

x