{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har nogen mange kaniner inde
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   2. apr 2012 Vi har haft tre kaniner indenfor, og det gik fint. Det er jo smag og behag angående lugt. Luft ud og gør rent efter behov, så lugter det ikke

• #2   2. apr 2012 jeg har en snart 2 inde i min lejlighed. gør rent 1 gang om ugen hos den og jeg syntes ikke det lugter overhovedet. men det kommer jo også an på om det er en hankanin der strinter eller om det er en hunkanin der tisser moderat smiley jeg har ikke oplevet noget med det hvert fald smiley

• #3   2. apr 2012 Jeg har pt. 7 kaniner stående sammen med nogle marsvin, i min ene stue og snart får jeg 3 kaniner mere hjem, synes ikke de lugter hvis man sørger for at de har et godt underlag og bliver skiftet jævnligt, og man lufter godt ud en gang eller to om dagen - uden at skabe træk på dyrene.

• #4   2. apr 2012 Rollo's
    hvilke bure bruger du ?
    og bruger du alm spåner hos dem ?

• #5   2. apr 2012 Alle mine kaniner går i minimum 120x60cm tremmebure, hvis ikke et større.

Som strøelse bruger jeg nederst et godt lag træpiller og ovenpå et godt lag tørv, og så selvfølgelig godt med halm - det sviner lidt, for de elsker at grave rundt i det og flytte rundt på det smiley
    - Men det holder supergodt og er nemt at gøre rent.

Spåner har jeg ikke brugt i mange år til mine dyr og kommer aldrig til det igen, synes det er besværligt, dårligt og dyrt i længden smiley

• #6   2. apr 2012 Her har vi 2 på mit værelse, 3 i stuen, 1 ved min mor og 1 i køkkenet, så alt i alt har vi 7 indenfor smiley

• #9   2. apr 2012 Ja jeg synes egentligt også marsvinene lugter hurtigere end kaninerne, - de er jo så selvfølgelig også flere om at svine buret smiley
    - Skifter marsvin dobbelt så meget som kaniner. Altså burene, ikke dyrene smiley

• #11   3. apr 2012 Jeg skifter kaninerne nok hver 3. uge på det strøelse, marsvin hver 2. uge - afhængig af underlaget.

Skinnyburene tilgengæld, to gange om ugen *GG*

Hamsteren en gang om måneden smiley

Men nu nærmer sommeren sig og fluerne og så bliver det oftere nødvendigt at få skiftet bure.

• #12   3. apr 2012 jeg har mellem 3 og 7 inde, vil sige jo mindre rummet jo mere lugt,
    men jeg jeg synes ikke det lugter meget,hvis man har dem i et rum hvor men kan lukke døren og lufte ud, det kræver lige rengøring at det ikke bliver for gris

Kommentér på:
Har nogen mange kaniner inde

Annonce