{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Childlife c vitamin {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
er der nogen der har erfaring med at give marsvinene Childlife liquid c vitamin?

Her tænker jeg om der er noget man skal være lidt påpasselig med, men bestemt også hvor i har købt det henne. Jeg synes at jeg har søgt hele internettet fladt for at finde en dansk side der solgte det. Fandt siden Iherb.dk men på trustpilot er der en masse der siger at man kan ende med at betale 400 kr. oveni?

Så hvor køber i det henne hvis der er nogen der bruger det.

På forhånd tak, og pas på jer selv
Helle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Childlife c vitamin
  • #2   5. jun 2020 Det er fordi de er ved at komme op i alderen, og så har jeg hørt meget godt om det smiley Jeg ved godt at de burde få deres behov dækket gennem det grønne, men for at være på den sikre side.

  • #3   5. jun 2020 Det er fuldstændig unødvendigt at bruge, hvis man fodrer varieret

  • #4   5. jun 2020 Ok så lad mig stille spørgsmålet på en anden måde:
    Er der nogen der før har bestilt noget på hjemmesider som fx Amazon eller Iherb? Skulle i betale told og andre afgifter?


  • #5   5. jun 2020 Du kan/bør altid undersøge hvor whatever firma sender varen fra. Er det fra et land udenfor EU, så kommer første ekstrudgift hvis du køber for mere end 80 kr, og det er vist med fragten inkluderet i de 80 kr. Her kommer der et 'importgebyr' på, som ligger et sted mellem 160-250kr.
    Jeg husker ikke det nøjagtige beløb for hvornår næste grænse ligger, men mener at det er et sted omkring de 300ish kr. Her kommer der så told på. Og den ligger vist typisk på noget i stil med 25% af varens pris.
    Det kan du selv regne ud på siden her: https://skat.dk/skat.aspx?oId=2234815

    Og ja, nogen gange sker det da at noget slipper igennem tolden uden at de opdager at der skal kræves ekstra penge, men det er altså noget af et sats, hvis man skal kalkulere med det.

    I bund og grund, så skal varen være rætti billig, hvis du handler udenfor EU for at det kan betale sig.


Kommentér på:
Childlife c vitamin

Annonce