{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Trixie glasdrikkeflaske {{forumTopicSubject}}

Hej.

http://shop.petworld.dk/product/madskaale--drikkeflasker/glas-drikkeflaske--.aspx

Jeg har købt 4 af disse smarte glasdrikkeflasker til mine hamstere.
Nu er problemet bare at jeg slet ikke kan få dem til at virke ordenligt, mine hamstere kan slet ikke få vand ud af dem.
Derfor vil jeg høre andre om de har prøvet dem, og jeres erfaringer med dem og om det bare er nogle dårlige flasker, eller hvad?

Plz hjælp mig,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trixie glasdrikkeflaske
  • #1   10. mar 2012 prøv at skubbe kuglen i røret og se om det virker smiley

• #2   10. mar 2012 Hvis du kigger på linket, kan du ser der ingen kugle er, så det har intet med det at gøre.
    For ellers kender jeg godt til det trick da jeg har haft hamstere i mange år, men lige er skiftet til at have dem i terrarier og derfor gerne ville have nogle mere neutrale flasker.

• #3   11. mar 2012 fair nok. hvis du vil blive sur over folk giver dig tips når du spørger, så gør du bare det. så skal du bare ikke regne med at få særlig meget hjælp.og min computer kan ikke åbne links

• #4   11. mar 2012 Stald Lindely: Det er vel ikke TS' skyld, at du ikke kan åbne links? Man må gå ud fra, når nogen svarer på et indlæg, at de så også har læst det ordentligt...

• #5   11. mar 2012 Hvor mange kugler er der i tuden?
    Vi købte nogle glasflasker på et tidspunkt, godt nok fra en anden fabrikant.
    De har 2 kugler, og de virker simpelthen ikke.
    Det er chinchillaer de bliver brugt til.

Problemet med 2 kugler er, at de skulle afhjælpe at flaskerne drypper. I stedet danner de undertryk, og bliver samtidigt meget tunge at skubbe.
    Jeg har oplevet, at jeg ikke kunne få det til at virke, hvis jeg brugte en finger til at "løsne" kuglerne, men skulle ryste flasken.

• #6   11. mar 2012 Stald Lindely

Jeg blev skam ikke sur over noget, forklarede mig bare.

Pia N

Som jeg har skrevet længere oppe er der ingen kugler i dem, derfor er det ikke det som giver problemer.

Har dog fundet ud af at man bare skal putte vand i selve tuden også og så fungere det.

• #7   11. mar 2012 Okay.
    Det er jo lidt svært at gennemskue hvad der sker med flasken, når du ikke har nogen egentlig beskrivelse, og der heller ikke er en beskrivelse på hjemmesiden.

Men godt at du fandt ud af det smiley

• #8   11. mar 2012 Ja, men var os mere hvis andre havde dem, da det er svært at beskrive dem på anden måde end billedet viser da det egentlig bare er to glas rør med en gumme prop.

Dog vil jeg ikke anbefale andre at købe dem, da det er noget bøvl, men kan bruges til jeg finder andet jeg er tilfreds med da de nu virker.

Kommentér på:
Trixie glasdrikkeflaske

Annonce