694 visninger
|
Oprettet:
Trixie glasdrikkeflaske {{forumTopicSubject}}
Hej.
http://shop.petworld.dk/product/madskaale--drikkeflasker/glas-drikkeflaske--.aspx
Jeg har købt 4 af disse smarte glasdrikkeflasker til mine hamstere.
Nu er problemet bare at jeg slet ikke kan få dem til at virke ordenligt, mine hamstere kan slet ikke få vand ud af dem.
Derfor vil jeg høre andre om de har prøvet dem, og jeres erfaringer med dem og om det bare er nogle dårlige flasker, eller hvad?
Plz hjælp mig,
maj 2011
Følger: 32 Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 33 Svar: 148
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 5 Emner: 10 Svar: 381
For ellers kender jeg godt til det trick da jeg har haft hamstere i mange år, men lige er skiftet til at have dem i terrarier og derfor gerne ville have nogle mere neutrale flasker.
maj 2011
Følger: 32 Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 33 Svar: 148
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Vi købte nogle glasflasker på et tidspunkt, godt nok fra en anden fabrikant.
De har 2 kugler, og de virker simpelthen ikke.
Det er chinchillaer de bliver brugt til.
Problemet med 2 kugler er, at de skulle afhjælpe at flaskerne drypper. I stedet danner de undertryk, og bliver samtidigt meget tunge at skubbe.
Jeg har oplevet, at jeg ikke kunne få det til at virke, hvis jeg brugte en finger til at "løsne" kuglerne, men skulle ryste flasken.
jan 2012
Jeg blev skam ikke sur over noget, forklarede mig bare.
Pia N
Som jeg har skrevet længere oppe er der ingen kugler i dem, derfor er det ikke det som giver problemer.
Har dog fundet ud af at man bare skal putte vand i selve tuden også og så fungere det.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er jo lidt svært at gennemskue hvad der sker med flasken, når du ikke har nogen egentlig beskrivelse, og der heller ikke er en beskrivelse på hjemmesiden.
Men godt at du fandt ud af det
jan 2012
Dog vil jeg ikke anbefale andre at købe dem, da det er noget bøvl, men kan bruges til jeg finder andet jeg er tilfreds med da de nu virker.
Trixie glasdrikkeflaske