{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.671 visninger | Oprettet:

Kanin og kat - kanin render efter, konstant. {{forumTopicSubject}}

Halløj GG.

Min kaninus og min ene missetat er rigtig gode venner.. Dog bliver min missetat nogen gange lidt træt af ham.. Så hopper han op i kradsetræet eller lige dapper ham en på låget(helt uden klør, og lidt forsigtigt) og går så væk. De leger normalt sammen, ligger og slapper af sammen m.m

Men her på det seneste er kaninen altså begyndt at rende efter ham.. Og vil bare rigtig gerne under maven på ham og snuser ham på maven m.m. Min kat synes det er træls at han ligefrem skal snuse konstant, så får kaninen altså også lige en pote på ryggen eller i hovedet og bliver sådan "skubbet" væk forsigtigt. Meeeeeen, HVORFOR gør han det egentlig? Altså render rundt og snuser under maven.

Min kanin er helt vild med ham og kan bare ikke lade ham være.. Hehe.. Nu ligger de så og slapper af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin og kat - kanin render efter, konstant.
  • #2   12. feb 2012 Min kat er en hankat og en hel del større og kraftigere.. Min meget lille kanin er 1 år gammel :o)

Jamen Maja, min kanin vil rigtig gerne putte med ham.. Han har aldrig markeret kattenes kradsetræ,(men en del andet) men alligevel render han efter ham og vil være under maven på ham.. ?? Giver bare ikke mening at katten overskrider grænserne her... smiley

• #3   12. feb 2012 Det giver fint mening det Maja siger. Kaniner er territoriale dyr, bla. derfor at man ikke skal holde to kaniner i samme bur. En kanin ser hele det indendørsareal den har til rådighed som "sit"

• #4   12. feb 2012 Har lige tjekket flere steder på nettet.. Det er ikke pga. afmærkning, men det er pga. parring.. :-))

• #5   12. feb 2012 Kaninen parrer katten pga. dominans = den vil vise katten, at det er den der bestemmer. Dermed er det præcis det samme som Maja siger.

• #7   12. feb 2012 Maja skriver jo at katten overskrider grænser.. Der er jo forskel på dét og på at sige "du er min kat".

• #8   12. feb 2012 det er den sidste.. min kat overskrider ingen grænser, og de elsker at putte sammen, så for mig virker det med grænser lidt for langt tude til denne sag.. Men at dominere og parre.. Tja, det kan helt klart være.. Han er meget dominerende.

• #9   12. feb 2012 De to situationer hænger da i høj grad sammen. Kaninen dominerer jo netop katten, fordi kaninen mener at den bestemmer.

Udover det elsker din kat og din kanin altså ikke hinanden, dyr kan ikke føle kærlighed på den måde som du tror at dine dyr gør smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #10   12. feb 2012 Jeg er enig med Lykkeline.

I naturen ville kaninen være bange for katten, men i fangenskab ser den katten som en trussel på en anden måde - ikke som et rovdyr, men som en der prøver at overtage dens territorium.
    Hvis mine kaniner så en kat eller hund ville de flygte, fordi de ikke er vant til den slags dyr - men din kanin er vant til den, som det var en anden kanin, og ser den derfor som en konkurrent på dens territorium.

Det er i hvert fald mit bedste bud.

Vi siger ikke at der er noget galt med din kat eller kanin, men som tidligere nævn, så elsker de altså ikke hinanden. Det kan være at de har lært at acceptere hinanden til en hvis grænse - men de elsker ikke hinanden.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #11   12. feb 2012 Det skal lige siges, at jeg ikke mener at kaninen tror at katten er en anden kanin, men at den opføre sig som hvis det var en anden kanin. Det kan godt være at det ikke lyder sådan i mit første indlæg.

• #12   12. feb 2012 hej jeg havde også en han kaning der forfulgte min han kat så han var ved at blive sindsyg min han ville konstandt parre sig med vores kat totalt belastende måske er han blevet kønsmoden og vil pare din kat som de andre også siger

Kommentér på:
Kanin og kat - kanin render efter, konstant.

Annonce