{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Psyko hoppe kanin! {{forumTopicSubject}}

Min kanin Bamse er TOTALT hyperaktiv og elsker simpelhen at komme ud og tonse rundt i stuen og lege med vores ene kat(og de leger bare meget sammen!) her for en uges tid siden kom han endelig ud af buret frivilligt(vi har den der på siden man kan åbne og puttede hånklæder på som flad "trappe")

Lige siden da har han hoppet ind og ud som han ville.

Han er helt vildt utilfreds med at være inde i buret når han vil lege,.. Den ovenover lågen på buret står for det meste altid åbent..

Jeg lukker så burlågen på siden og holder lågen ovenover åben hvis katten vil ned til ham.

Siger så for sjov "ja en dag finder han nok på at hoppe ud over ovenover".

Han begynder at bliver hper IGEN IGEN! og tonser rundt i buret.. Kigger så væk og vupti.. hører bare et brag ned på gulvet.. Kaninen valgte lige at hoppe ud... altså 20 cm "længde" skal den hoppe og den skal hoppe 45-50 cm.. Ak ja... Psyko kaninus! smiley

Så nu kan vi hellere ikke have buret åben når vi skal ind og hvile.. Haha.. smiley

Iiih jeg håber jeg kan komme til hoppe træning med den... Den har bare talent ham bamse smiley

Andre sjove kaniner her til dags?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Psyko hoppe kanin!
  • #1   10. feb 2012 Maja - vi holder den også lukket fremover, kunne forestille mig han lige lander forkert smiley

Det er rigtig skønt.. Han er bare MEGET aktiv:p haha.

Det med katte m.m, vi har ingen dyr her i huset som kunne finde på at bide kaninen nogensinde, om den så bed. Vi har haft mange kaniner før i tiden som har fået lov til at sove med hund m.m.

Vores kat er også vant til hunde og kaniner, så han elsker at lege med den og putte med den i buret.. smiley Og det vil jeg gerne de fortsætter med, for Bamse er så glad for der er nogen som vil lege hårdt med ham. Hehe :o) Men det er da rart du siger det smiley

• #2   11. feb 2012 Men det vil jeg. Jeg tager chancen. smiley men ja det er skønt. Har været bange for at ikke have tid til at ham ude i mere end maks 2 timers tid, men de sidste par dage har det været op til en 6 timer. Hehe. :-P:-P:-P:-P:-P

• #4   11. feb 2012 Ud over der ikke sker noget. Vores kat har aldrig slået en mus ihjel trods han har prøvet smiley han vil lege med dem smiley

Kommentér på:
Psyko hoppe kanin!

Annonce