{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.697 visninger | Oprettet:

Kanin legetøj? :) {{forumTopicSubject}}

Da Aya var inde og hoppe på min mors seng, kastede hun rundt med bl.a min mors briller og hendes egen sele, så tænkte hun skulle have noget hun kan lave i buret, og evt. kaste rundt med. smiley

Vi havde købt sådan en kugle med en klokke inden i, men den har kaninerne smadret, så klokken falder ud... Men tja, det må gerne været noget jeg kan lave selv! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin legetøj? :)
  • #2   24. jan 2012 Hun elsker at bide i ting, ja! Det hun ikke bider i stykker, det pisser hun synder og sammen. Men pinde interesserer hun sig ikke ret længe for? Men hun får en frisk pind her i morgen, så må vi se. smiley Takker.

    Kom alligevel gerne med andet? Måske noget lidt mindre, som er lettere at kaste med os? :3


  • #4   24. jan 2012 Toiletrulle rør elsker Blackie at kaste rundt med og maltraktere ihjel. smiley

  • #6   24. jan 2012 Det er kun Billie der ikke har et hus/kasse hun kan hoppe på, så det har de andre. Det med guleroden kunne prøves! smiley

    Mandy Sisse: Vil ikke give mine dyr pap, men ellers tak for forslaget. smiley


  • #7   24. jan 2012 Nååå okay. Jeg kender nu ellers mange som bruger det som leg. De sælger også meget af det på Lux-Shoppen. Men hun bider den nu bare i stykker smiley

  • #8   24. jan 2012 Jeg har lavet en "rangle" til min kanin af pinde og snor. Det er meget enkelt, jeg fik fat i et par tynde aflange stykker træ (noget i stil med ispinde, de kan sikkert bruges, træet skal bare ikke være skadeligt for kaninen). Jeg har boret huller i, og trukket en snor igennem.
    På den måde kan man nemt lave et legetøj som kaninen kan kyle rundt med uden at den går i stykker, og så rasler den også smiley
    Min egen kanin har dog ikke rigtig gidet at bruge den, men han er i forvejen ikke nogen stor "kaster".

    Hvis jeg skal lave lidt spændende aktivering når dyrene får mad, pakker jeg nogle gange salat eller andet ind i avispapir. Man skal dog lige holde øje med, om de spiser det. Mine river det kun i stykker, og det virker som om de syntes det er rigtig sjovt.
    Jeg tager et stykke avis, og lægger maden inde i. Så ruller jeg avisen sammen, så den bliver til en "karamel".
    Dyrene kan lugte maden, men skal rive hul i papiret for at få fat i den. I starten forstod mine marsvin ikke helt meningen, men mit ene marsvin lærte det ret hurtigt og nu går hun helt amok hver gang jeg giver dem en. Hun kaster sig over den, flænser strimler af så der bliver et hul og så hiver hun al maden ud. Det er ret sjovt at kigge på smiley
    Min kanin kan også godt lide den, men han graver og ryster den mere end han bider hul for at få maden ud. Dog er han blevet ret hurtig til det, så den kan helt klart anbefales!


Kommentér på:
Kanin legetøj? :)

Annonce