{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Bider i tremmerne på sit bur {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Gnaver-ejere.

Er der mon nogle af jer, som har kanin unger / teenager, som om natten bider i tremmerne om natten ?

Og ved et ja ( også gerne hvis du / i har oplevet dét ) Har i så et eller flere gode råd, fordi det går lige ud over nattesøvnen

Vh.
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i tremmerne på sit bur
  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #1   26. jan 2020 Hej jeg har ikke en kanin men et marsvin som bider i trammer det er meget normalt og jeg har nogen gange kunne erstatte biderri i tremmerne med en gren som den kan bide i, måske det vil hjælpe for det lammer ikke lige så meget:) held og lykke

  • #2   26. jan 2020 Er der nok den/de kan lave? Som Legetøj, grene til at gnave i osv? Det kan nemlig være på grund af kedsomhed, eller at buret er for lille og de/den vil ud at de gør det....(sådan er det i vært fald hos hamstere, men tænker det er det samme hos kaniner) ellers tror jeg ikke der er så meget at gøre, min hamster gør det også nogle gange, og den har ellers massere at lave, og et stort bur.😕

  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #3   27. jan 2020 Jeg har to marsvin en han og en hun, de har hver deres bur indtil hannen er kastreret. De har legetøj (ikke altid grene) men alt hvad de har huse, tunneler osv er af træ materiale, så de kan bide i det. Det er kun mit han marsvin som bider i tremmer men når han gør det, tager jeg han op så de kan lege sammen.. tror lidt at mit marsvin har luret at hvis han bider i temmerne bliver han taget op😂

  • #4   28. jan 2020 Når en kanin bider i tremmerne er det et desperat kald på aktivering.
    Hvor meget plads har den at rende rundt i? Er den i bur hele tiden? Har den noget og gnave i?
    Har du den i bur, så kan jeg anbefale, at lave et åbent bur. Det giver mere plads også ovenfor smiley Du kan eksempelvis købe en indhegning her: https://kaninbutikken.dk/vare/gaard-til-kaniner-fra-ollipet/
    Ellers kan jeg anbefale dette blogindlæg, som informerer og giver tips: https://kaninbutikken.dk/min-kanin-bider-i-tremmerne/
    Håber det kan bruges smiley


  • #6   29. jan 2020 Jeg havde en kanin og den var ude hele dagen og kun inde om natten og han bed i protest over at være lukket inde og det var kun lågens tremmer han bed i. Vi smurte tremmerne med citron. Vi købte sådan en plastik-citron flaske og så smurte vi tremmerne ved at dryppe noget citron på en klud og så smurte tremmerne ind det hjalp og vi fik ro om natten..

Kommentér på:
Bider i tremmerne på sit bur

Annonce