{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Udendørs bur? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en indendørs kanin, men til sommer skal hun være ude, ihvert fald nogle timer om dagen (ikke hele døgnet, pga. personlige ting) så det er begrænset hvor stort det behøver at være?

Jeg har kigget på det der trekantet, det kender vi vidst alle, så et link behøves nok ikke. smiley

Hvor stort skal et udendørs bur være, hvis det er én kanin?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamp 400 kr.
  • Opsætning af spejl, 2 sengebord - plus en kassereol…Alle dele skal ha 2 skruer hver. Du må meget gerne have rawlplugs med… til de to sengeborde har jeg skruer ellers ikke…1 skohorn skal sættes op- har alt selv- det er kun 1 skrue.Samt nedtagelse af gamle postkasse og opsætning af en ny- En Alko. 300 kr.
  • Sætte fjernsyn op 780 kr.
  • Hænge lampe op 500 kr.
  • Flytterengøring 1.500 kr.
  • Udskiftning af kontakt 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udendørs bur?
  • #1   17. jan 2012 Altså når du siger bur, så opfatter jeg det som om den skal bor der ude smiley

Hvad med bare en løbegård og så lav så den kan gå i læ ? smiley

• #2   17. jan 2012 Når jeg skriver bur, skal der gerne være så den kan gå i læ. Jeg er i skole til jeg får læseferie, og jeg håber da på at vi får sommer før jeg går på læseferie, og så er planen at hun skal være udenfor når jeg er i skole.
    Men her bliver jo hurtigt regnvejr, så der skal være mulighed for at hun kan gå i ly, og at hendes tørfoder ikke bliver klamt.

Det må måske også gerne være et der kan klappes sammen på en måde, da vi muligvis skal til Kentuckey (USA) i tre år at bo efter sommerferien. Men det er ikke et krav.

• #3   17. jan 2012 Altså jeg har en løbegård fra Harald Nyborg, dog er der ikke læ.
    Men det kan man sagtens selv lave. Du kan sætte plader på halv delen af buret, og måske på en måde at stykke i midten så hun helt kan gå i læ.
    I bunden skal du så bare huske at sætte noget tråd eller noget, så hvergang hun eller andre dyr kan grave ind eller ud.

Ved ikke om det giver mening eller noget ? smiley

• #4   17. jan 2012 Det gav fint mening, jeg må ud at blive inspireret. smiley

Kommentér på:
Udendørs bur?

Annonce