{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  -Bade rotter?
  • #1   15. jan 2012 Rotter er som regel lidt snavsede smiley Men nej jeg vil ikke anbefale at decideret at bade rotter. Hvis hun er ekstremt beskidt kan du måske tage en vatrondel med lunket vand og prøve at tørre noget af.
    Noget helt andet, har du kun en rotte?

• #2   15. jan 2012 Bådservietter - uundværlige.
    De er super gode til at holde haler rene osv.
    Men udover det er jeg enig med Jennie.
    Som udgangspunkt vasker man ikke rotter. Man sørger i stedet for at holde buret/køjer osv mere rent.
    Hvis det ikke hjælper, kan du ha en vådserviet og tørre af med.

• #3   15. jan 2012 jeg ville heller ikke bade rotterne. Mine løber frit et par timer hver aften og i den forbindelse har de adgang tyil en bakke med lunkent vand og den hopper de gerne selv i da de lige vænnede sig til den så her er der frivilligt bad

men nej jeg ville som sådan ikke selv bade rotten - men som allerede skrever tørre den af med en vådserviet eller en vatrondel - hvis de er meget snavsede

• #4   15. jan 2012 -Jeps jeg har kun en, men hun er under behandling og må ikke omgås andre rotter .. men vi har købt en, men hun ligger hjemme hos min far med de andre og venter på min er færdig med sin behandling (-: Tusind tak Nadjas Tamrotter((-:

-og tak til jer andre !((-: Hun er ikke så snavset det bare efter hun har haft skab har hun kløet sig meget og blødt en smule på hoften så det stadig er rødt , men det er nu væk, brugte en vatrondel :-D. tak!

• #5   15. jan 2012 ¤ Nadja's Tamrotter ¤
    okay havde jeg ikke lige haft set .. smiley

Kommentér på:
-Bade rotter?

Annonce