{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Foder til tykke marsvin {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter nyt foder til grisene herhjemme, da de altså er lige til den tykke side. De plejer at på cavia complete, men selvom de kun får en afmålt mængde om morgen, er de for runde smiley Så jeg leder efter et nyt godt foder der ikke feder. Det er til en hun og en kastreret han.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til tykke marsvin
  • #1   9. jan 2020 og hvad vurderer du til 'den tykke side'?

  • #2   9. jan 2020 Det er ikke et spørgsmål om de er for tykke eller ej, for det er de, især hannen.
    Jeg kan se det og dyrlægen kan se det.


  • Lisette S
    Lisette S Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #3   10. jan 2020 Marsvin skal være tykke smiley Hvad vejer de og hvor gamle er de?

  • #4   10. jan 2020 Lisette:
    Når selv dyrlægen påpeger det, er der nok noget om det.

    Hvis I ikke har tænkt jer at komme med foderforslag, så vær sød ikke at spilde min tid, og indlad at kommentere heri smiley


  • Lisette S
    Lisette S Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   10. jan 2020 De fleste dyrlæger har ret begrænset viden om netop marsvin. Man kan ikke rådgive dig ordentlig uden at vide om der er et reelt fedmeproblem. Derfor spørger jeg til vægt og alder smiley Hvis du er helt sikker i din sag er der vel ikke noget problem i at oplyse de ting smiley Slankekur til marsvin er ikke nemt og kan blive potentielt farligt for dyret.

  • #6   10. jan 2020 Jamen så må du jo spørge dyrlægen omkring foder.

  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #7   26. jan 2020 Hej,
    Jeg synes den mad du giver dem er god fordi der ikke er nogen korn eller andet “usundt” i, men du skal måske tænke på hvilke grønsager og frugter du giver dem det er det der feder. Og nu hvor de allerede er tykke så skulle du prøve at få dem til at løbe lidt rundt så de får motion, køb evt en sjov tunnel så de hygger sig i mens:) held og lykke


Kommentér på:
Foder til tykke marsvin

Annonce