{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin + vagtler
  • #1   29. nov 2011 Jeg har ikke selv prøvet det men i min barndom havde jeg en veninde som havde det samme som jer. Der havde de også høns og der var en bestemt kanin som var lidt sur og den jagtede hønsene hvis den kunne komme til det.

• #2   29. nov 2011 De lever ikke af samme føde, og det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale. Ej heller fugle og kaniner, det stresser kaninen ekstremt meget med så meget larm. Du skal tænkte på hvor meget bedre kaniner hører end mennesker gør.

• #3   29. nov 2011 Nej det tror jeg vil være en dårlig kombi. Fugle og kaniner har intet tilfældes. De spiser ikke det samme og de kan ikke kommunikere. Man må nu engang acceptere at alle dyrearter ikke er ens og derfor ikke bør leve sammen.

• #4   29. nov 2011 Min bekymring går på, om ikke kaninen kan blive syg af at leve i fuglenes afføring? Fugle er jo bestemt ikke renlige, og "klatter" over alt.. Det må jo betyde at kaninen går rundt i fuglenes afføring hele tiden.
    Med hensyn til Foder vil kaninen spise deres mad og vagtlerne spise kaninens, så det er svært at vide om de får de nærringstoffer de skal have. Her er det nemmere med fuglene, da deres foder er i en højde hvor kaninen ikke kan nå.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   29. nov 2011 Lyder ikke som en god idé, desværre. Specielt ikke når det er fugle der holder til på jorden.

• #6   30. nov 2011 Ok så vil vi vælge vagtlerne fra.

Vores kanin lever i bedste velgående sammen med vores eksisterende fugle og de spiser til tider også af det samme fad (kanin's).
    Nu bliver der jo gjort rent i vores voliere og vi har fliser i ½-delen af det.

Vores kanin har også et indendørs bur, hvor den kan kravle ind i via en tunnel.

Kommentér på:
Kanin + vagtler

Annonce