{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Indretning af rottebure {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle rotte-mennesker

Jeg er meget interesseret i at indrette mit bur både så det er flot at se på og så det er rart/aktivt for mine to rotter at være i.

Så ville høre om der er nogen her, som har gode billeder af deres rottebursindretning eller kan tage billeder og ligge dem på deres profiler. Jeg har forsøgt at finde lidt billeder, men der er for mange profiler, så vil gerne høre fra folk som har billeder af deres rottebure.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indretning af rottebure
  • #1   17. nov 2011 Jeg har et album på min profil...

    Men køjer af forskellig slags (se mit album), rør, hylder smiley


  • #2   18. nov 2011 Jeg kunne godt tage et billede og sætte ind, men mit bur skifter indretning hver gang jeg har gjort det hovedrent, så det er sjældent det ser ens ud ret længe smiley
    Jeg kan tilgengæld skrive at det er et bur på 80x80x50 og der er altid mindst 3 hængekøjer både enkelt lag og dobbeltlag
    derudover er der typisk
    - 1 stor hjørnehylde
    - toilet
    - stor trædemølle
    - stor sputnik
    - et rør
    - foderskål og vandflaske
    - og evt. en frisk æblegren

    Når alle de ting er derinde passer det gerne med at de kan komme fra ting til ting og rundt i hele buret smiley


  • #3   18. nov 2011 Er det bedre hvis der er for meget end for lidt i buret?

  • #4   18. nov 2011 Jeg indretter ud fra at der skal være mindst en god sove plads pr. rotte, så de altid selv kan vælge om de vil ligge i en bunke eller alene. Ud over det, så synes jeg det er rart at kunne nå ind og få fat i rotterne uanset hvor i buret de er, uden at jeg behøver afmontere en masse ting, så derfor har jeg gerne en lidt "light" indretning, men rotterne har jo selvfølgelig mere underholdning jo flere ting og gemmesteder der er i buret og de kan jo ikke bruge tom plads i højden til noget, så for rotternes skyld kan der næsten ikke komme for mange ting ind i buret - og så er det jo bare op til dig at vurdere hvor mange ting du gider ha' derinde smiley

Kommentér på:
Indretning af rottebure

Annonce