{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.637 visninger | Oprettet:

freyja  a
freyja a
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

bruger nogen af jer {{forumTopicSubject}}

hej ville høre om der er nogen af jer der bruger varmelamper til jeres kaniner rotter osv. da jeg lige har fået en advarsel fordi jeg havde lavet en annonce med en varmelampe da det er helt irrelavant til gnavere og ik høre hjemme i markedet til gnavere så ville lige høre jer hva i synes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bruger nogen af jer
  • #2   22. okt 2011 Nej da ..

Varmelamper hører til reptiler osv.

• #3   22. okt 2011 Kender en marsvine opdrætter som bruger varmelamper til de dyr som står i stalden - så man er sikker på, at der ikke bliver for koldt for dem.

• #4   22. okt 2011 Nej, de kan fint holde varmen ved hjælp af en masse halm.

• freyja  a
    freyja a Tilmeldt:
    jun 2011

#5   22. okt 2011 brugte også selv varmelampe til et uderum hvor vi havde kaninen i og den lagde sig da i høet under varmelampen hver nat og nogen gange om dagen hvis det var koldt i vejret så derfor jeg ik ku forstå at annoncen bliver slettet da man godt kan bruge sådan en til div gnavere

• #6   22. okt 2011 Hey. Da jeg voksede op på en gård i Mern, havde min far hængt en varmelampe op til de kaniner og marsvin han havde i den gamle grisestald - de brugte den om vinteren, til trods for hø osv.

• #7   22. okt 2011 Sætter man sådan en lampe op, producere kanin jo ikke vinterpels. Og det er ikke så smart, hvis lampen så går i stykker..

• #8   22. okt 2011 Nej det gør jeg godt nok ikke smiley

• #9   22. okt 2011 I det hus jeg bor i nu, er der ret "fodkoldt", og det er svært at varme op. det er gammelt og trænger til at blive restaureret. Mine marsvin har en varmelampe over buret, for at øge temperaturen dernede.
    Jeg har oplevet tidligere år, at de har haft det for koldt, og har siddet i et hjørne og pustet sig op. Men nu er mine marsvin heller ikke udedyr, så de har heller ikke mulighed for at sætte varmere pels som sådan smiley

• #10   23. okt 2011 Gnaver ejere kan nu sagtens få gavn af en varmelampe. Fx efter operationer på dyrene.

• #11   23. okt 2011 Mette-marsvin sætter slet ikke vinterpels uanset om de går ude eller ej. Derfor det anbefales at holde marsvin inde.

• #12   23. okt 2011 Det kommer godt nok an på dyret.

En lang række eksotiske pattedyr (ja, det er også pelsdyr) har behov for ekstra varme her hjemme.

Ved chinchillaer kan det være en god ting, ved syge dyr eller nyfødte unger man skal have opflasket.

• freyja  a
    freyja a Tilmeldt:
    jun 2011

#13   23. okt 2011 også derfor jeg ik kan forstå jeg ik måtte sætte en varmelampe tilsalg under tilbehør da de har en del gode funktioner til gnavere og pelsdyr

• #14   23. okt 2011 Der er nogle af hjælpe admin'erne som nogle gange tolker reglerne meget forkert.

Det er ikke noget nyt desværre.

• freyja  a
    freyja a Tilmeldt:
    jun 2011

#15   23. okt 2011 skrev endda tilbage og spurgte hvorfor hun slettede min annonce og kaldte den irrelevant og det svar var at det ik hørte hjemme på gnaver galleri fordi der ik skal bruges varmelampe til kaniner og gnavere

• freyja  a
    freyja a Tilmeldt:
    jun 2011

#16   23. okt 2011
    Skrevet: 22-10-2011 15:37:25

Gnavere skal ikke bruge varmelampe, så får de det for varmt.

--------- Forrige besked ---------
    Fra: freyja A
    Sendt: 22-10-2011 15:36:21
    Emne: SV: annoncer

er vel op til den enkelte om beslutte om man vil bruge varmelampe til sine gnavere da de jo er lavet til og holde dyr varme i ude bure osv så man kan jo ik sige at den ik er til gnavere og kaniner bare fordi man ik selv bruger dem eller mener det ik er til den dyre gruppe

Fra: Mor Til Katja -
    Sendt: 22-10-2011 15:12:29
    Emne: SV: annoncer

Det skal være beregnet til gnavere og kaniner

Fra: freyja A
    Sendt: 22-10-2011 14:17:59
    Emne: annoncer

hva mener du er irrelavant annonce og med hvilken begrundelse

• #17   23. okt 2011 nå ja, så kan man jo næsten tolke det til at kun HA'erne må bestemme/rådgive om hvordan man passer dyrene...

• freyja  a
    freyja a Tilmeldt:
    jun 2011

#18   23. okt 2011 ja så hvis jeg prøver og lave en ny annonce bliver jeg nok frosset

• #19   23. okt 2011 Hold da helt op hvor er det der frækt.
    Der er altså også folk her inde med egern, og en enkelt har smidt billeder op af en hestespringer. Det er dyr der kan have behov for ekstra varme, f.eks. i form af en varmelampe.

Det der er jo i direkte modstrid med reglerne, og misbrug af titel som HA'er.

• #20   23. okt 2011 Indskydelse:
    Prøv at hive fat i Big Admin, eller gå direkte til Bazoom med en klage over det der.
    For det er simpelthen ikke i orden.

Kommentér på:
bruger nogen af jer

Annonce