{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til dværghamster
  • #1   9. maj 2010 prøv at tage den ud af buret i en kop, når den er ude af buret skulle der helst ikke være problemer

  • #2   9. maj 2010 det skulle det ikke være, happy rabbit.. heidi H hvad mener du? at jeg skal få den ud med en kop og så sætte den et eller andet sted og så kæle med den eller hvad? smiley

  • #3   9. maj 2010 Happy Rabbit dværghamstere må tages fra når de er 3 uger gamle.

    nej tag den op med en kop og sid med den i hænderne, hvis den er solgt som sibirisk, vinterhvid eller campbells hos en dyrehandler (hybrider = blanding af vinterhvid og campbells), lyder den til at have campbells temperament, og det er fordi de er lidt mere territorielle, lige så snart de kommer op af buret er der ikke noget problem


  • #4   9. maj 2010 har købt (hende) af en privat, og det er 99.99 % sibirisk.. (: hmm tak, bliver bare lidt ked af det når jeg havde glædet mig til at have et dværghamster som jeg kunne kæle med, og så hun bare bider mig.. /:
    Men tak-.


  • #5   10. maj 2010 der er bare ikke noget der hedder sibirisk mere så det er en hybrid, altså en blanding af vinterhvid og campbells.
    man brugte sibirisk om de to arter før man fandt ud af det var 2 forskellige arter, derfor er dem der kaldes sibiriske blandinger af de to arter, men navnet som sådan eksistere kun hos dyrehandlere og private som har stolet for meget på dyrehandleren.

    men du skal skam ikke være ked af det, den kan sagtens blive en god kælehamster, du skal bare give den tid til at vænne sig til dig, start med at tage den op i en kop og enten sid med den i hånden eller sæt den på bordet og snak med den der, efterhånden vil den vænne sig til dig


  • #6   11. maj 2010 Okay, mange tak.. (:

  • #7   15. maj 2010 Vil osse mene at du skal give den tid.. Du kan jo osse starte med at ae den nede i buret inden du prøver at tage den op, eller prøv at give den noget lækkert den bare elsker (en nød, hørfrø peanutbutter etc.) På den måde forbinder den dig med noget godt og vil ikke bide dig af bare arrigskab.

  • #8   16. maj 2010 Tak. havde hende oppe for første gang igår. hun løber godt nok meget, prøver at løbe ud af min hånd. (: Nogle tip til hvordan man får hende til at kunne sidde stille ? (og blive nusset')

  • #9   16. maj 2010 Det kan du nok ikke vænne hende af med.. Hun er jo meget ung og livlig og vil gerne ud og udforske sikkert.. Sådan er det bare.. vores gider heller ikke at sidde stille

  • #10   17. maj 2010 Okay, tak, min venindes er så også over 2 år smiley men den kan sagtens sidde stille, den kan man gøre næsten Alt med,.. så det er lidt nyt for mmig når gabby er sådan..

Kommentér på:
Hjælp til dværghamster

Annonce